ایجاد ارتش بین‌المللی مقاومت توسط شهید سلیمانی/ پایگاه‌های شیطانی دشمن در فضای مجازی باید نابود شود
ایجاد ارتش بین‌المللی مقاومت توسط شهید سلیمانی/ پایگاه‌های شیطانی دشمن در فضای مجازی باید نابود شود
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: حاج قاسم سلیمانی با ایجاد یک ارتش بین‌المللی مقاومت اسلامی، ستون فقرات آمریکا در منطقه را شکست و وحدتی مثال‌زدنی در جبهه مقاومت شکل داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با بیان اینکه همه شهیدان برای ما عزیز هستند، اظهار کرد: شهید سلیمانی به خاطر اخلاص، شهادت‌طلبی، بصیرت، ولایتمداری و ارتباط عاشقانه‌ای که با خدا داشت، در دل‌ها نفوذ کرد.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه حاج قاسم سنگر به سنگر به دنبال رسیدن به وصال خدای متعال بود، افزود: همه سلایق در کُنج دلشان جایی برای حاج قاسم داشتند، چون او تمام قلبش را محبت خدا فرا گرفته بود.

وی عنوان کرد: مادر همه فضایل حاج قاسم عشق، محبت و اخلاصش نسبت به خدای متعال بود.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: امروز روز میثاق بزرگ با حاج قاسم سلیمانی، سرباز ولایت است؛ حاج قاسم در دل‌های ما جا دارد و راه او را ادامه می‌دهیم.

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: دشمنان آرزوی سیطره بر ایران اسلامی و آرزوی اینکه از نظام و رهبری، ملت ایران را خسته کنند، باید به گور ببرند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: حاج قاسم تمام قطرات خونش را فدای ولایت کرد؛ اگر حاج قاسم تمام وجودش را برای ولایت داد، ما هم جان ناقابلمان را فدای ولایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه سپاهیان اسلام انتقام حاج قاسم سلیمانی را می‌گیرند، افزود: ان شاء الله دست‌های ناپاک و بساط پایگاه‌های شیطانی آمریکا به‌زودی از منطقه جمع می‌شود.

وی گفت: دشمنان از ترس سیلی سخت نظام اسلامی به جنگ رسانه‌ای و جنگ روانی روی آوردند، اما باید بدانند که سایه سخت انتقام همچون صاعقه بر سرشان فرود خواهد آمد.

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی با ایجاد یک ارتش بین‌المللی مقاومت اسلامی، ستون فقرات آمریکا را در منطقه شکست و وحدتی مثال‌زدنی در جبهه مقاومت شکل داد.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه امروز دشمن در فضای مجازی به دنبال شکار جوانان ما است، افزود: هسته‌های مقاومت در فضای مجازی هم باید شکل بگیرد و پایگاه‌های شیطانی دشمن در این فضا نیز نابود شود.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان از گروه‌های جهادی طلاب سرخس که در حال فراهم کردن زیرساخت مکان نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان لقمان حکیم شهرستان هستند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/