اگر کسی از طرف من کاندیدایی را معرفی کرد، دروغ می‌گوید
اگر کسی از طرف من کاندیدایی را معرفی کرد، دروغ می‌گوید
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ملاکمان برای انتخاب نماینده اصلح «شایسته‌سالاری» است، گفت: همان‌طور که پیش‌ازاین هم تأکید کردم از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنم و با صراحت می‌گویم اگر کسی از طرف من کاندیدایی را معرفی کرد، دروغ می‌گوید.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه تحول انسانی موجب شده تا انقلاب ما به جهان صادر و به انقلابی مادر تبدیل شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما برخلاف دیگر انقلاب‌های بزرگ جهان که در دهه اول یا در نهایت در دهه دوم خود رو به افول رفتند، امروز و در دهه پنجم خود با اقتدار و با کمال عزت راه خود را ادامه می‌دهد.

امام‌جمعه سرخس افزود: انقلاب‌های روسیه و فرانسه موفق به تغییر ساختارها شدند، اما آن چیزی که انقلاب ما را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند تحول انسانی برآمده از بعد اعتقادی و دینی و رهبری فقیه و اسلام‌شناس است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما الگو بخش و آرمان‌ها و شعارهایش بین‌المللی شده است، افزود: تحول انسانی موجب شده بعد از ۴۱ سال از انقلاب اسلامی با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی، سلحشوری، روحیه جهادی و مقاومت و ایستادگی و با شعار «ما می‌توانیم»، ضربه شکننده‌ای به استکبار بزنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: اوج این تحول انسانی را در دهه اول انقلاب شاهد بودیم که در دوران دفاع مقدس استکبار جهانی مبهوت مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان ما شد.

خطیب نماز جمعه سرخس یکی از رستاخیزهای عظیم انقلاب اسلامی را تشییع سرباز انقلاب سردار عزیز شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: شهادت و تشییع سردار سلیمانی در نمونه خودش یک حادثه بین‌المللی بود و نشان داد انقلاب ما زنده و پویا است.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به جنگ‌های نیابتی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی در منطقه بیان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی دشمن گمان کرد که جبهه مقاومت تضعیف شده است، اما یمن قهرمان ضربه شکننده‌ای به استکبار در عملیات بنیان مرصوص زد و در حقیقت بخشی از سیلی سخت و انتقام سخت سردار سلیمانی را یمنی‌ها محقق کردند و شیرازه ارتش سعودی در هم شکست.

وی عنوان کرد: شهادت و تشییع سردار سلیمانی این پیام قاطع را به دشمنان داد که انقلاب اسلامی زنده است؛ همچنین پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت نشان داد که جبهه مقاومت زنده است و تا مرگ استکبار این مقاومت را ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در ادامه با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال سرنوشت‌ساز است، گفت: امسال ۲۲ بهمن با چهلم سردار دل‌ها مصادف شده است و یقین داریم این آتشی که از شهادت سردار سلیمانی در دل‌های ما شعله‌ور شده تمام هیمنه و اذناب استکبار جهانی را خواهد سوزاند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: همه ملت ایران امسال در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تصویر سردار سلیمانی را بلند می‌کنند و خواهند گفت همه ما سردار سلیمانی هستیم.

امام‌جمعه سرخس در ادامه با تأکید بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، اظهار داشت: علم اسلام امروز به دست انقلاب اسلامی است و یکی از ارکان حفظ انقلاب حضور حماسی در برنامه‌های سیاسی همچون انتخابات است.

وی اضافه کرد: اگر امروز آزادانه انتخابات و مشارکت سیاسی داریم به برکت انقلاب اسلامی است و اگر به دنبال حفظ انقلاب اسلامی هستیم یکی از راه‌هایش شرکت در مانورها است که مهم‌ترین آن راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است.

حجت‌الاسلام بختیاری بر شرکت پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: به تعبیر امام راحل باید نماینده‌ای را به مجلس بفرستیم که همچون شهید مدرس باشد، یعنی صراحت و صداقت در مصالح کشور و بصیرت و دانش سیاسی داشته باشد، استکبارستیز و شجاع باشد و هراسی از مقابله با دشمن نداشته و تطمیع تهدیدات دشمن نشود.

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: نماینده‌ای باید انتخاب کنیم که در کلام و عمل مدافع نظام و استقلال نظام باشد، و این نماینده با این ویژگی‌ها قطعاً می‌تواند به کشور، استان و شهرستان ما خدمت کند.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ملاکمان برای انتخاب نماینده اصلح باید شایسته‌سالاری باشد، اظهار کرد: همان‌طور که پیش‌ازاین هم تأکید کردم از هیچ داوطلبی حمایت نمی‌کنم و با صراحت می‌گویم که اگر کسی از طرف من کاندیدایی را معرفی کرد، دروغ می‌گوید.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس