اکران فیلم «هنگامه» اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم در سرخس
اکران فیلم «هنگامه» اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم در سرخس
«هنگامه»، اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم شب گذشته در سالن نمایش اداره فرهنگ و اشاره اسلامی سرخس اکران مردمی شد.

آمنه چشک، مسئول اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره اکران فیلم داستانی «هنگامه» در شهرستان سرخس گفت: «هنگامه»، اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم، شب گذشته در سالن نمایش اداره فرهنگ و اشاره اسلامی سرخس به‌صورت رایگان اکران مردمی شد.

 

وی افزود: پیش‌ازاین نیز فیلم هنگامه در سه مدرسه سطح شهرستان برای بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز اکران شده است.

 

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در سرخس خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، فیلم «هنگامه» در چند روستای شهرستان، مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام شهرک شهید رجایی، بیت العباس، زینبیه و برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران اکران خواهد شد.

 

چشک اظهار داشت: در صورت دریافت مجوز، این فیلم در پارک‌ها، مساجد سطح شهرستان و مکان‌های عمومی نیز اکران می‌شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به حجم هجمه‌های فرهنگی علیه ایران اسلامی تلاش شد، همزمان با پخش فیلم‌های فرهنگی در سطح کشور به‌خصوص فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار، در سطح شهرستان سرخس نیز این فیلم‌ها اکران شود.

 

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در سرخس خاطرنشان کرد: هدفمان از اکران این فیلم که به موضوع مدافعان حرم می‌پردازد، بیشتر توجه مردم به فعالیت‌های خودجوش فرهنگی است.

 

وی با اشاره به وجود ۸۰ هزار مسجد در سراسر کشور اظهار داشت: می‌توان با فعالیت‌های فرهنگی خودجوش و استفاده از ظرفیت مساجد، جلوی بسیاری از فعالیت‌های ضد ارزشی دشمن را گرفت.

 

«هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است.

 

در خلاصه این فیلم آمده است، هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آن‌ها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد…

 

آن‌طور که دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کرده است علاقه‌مندان برای اکران فیلم داستانی «هنگامه» می‌توانند عبارت «هنگامه» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند و درصورتی‌که با مشکل مواجه شدند با شماره ۰۹۱۴۸۵۵۵۶۰۸ (غیب اله زاده) تماس بگیرند.

 

همچنین با مراجعه به کانال تلگرامی فیلم «هنگامه» به نشانی https://telegram.me/hengamefilm می‌توانید در جریان آخرین اخبار و اتفاقات مربوط به اکران اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم قرار گیرید.

 

زمان و مکان اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان سرخس، در سایت و کانال تلگرامی نسیم سرخس برای اطلاع عموم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/