اولین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی سرخس
اولین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی سرخس
اولین همایش بین المللی فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل ریلی، زمینی و هوایی به‌منظور تشریح بسته‌های حمایتی سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل و زیرمجموعه‌های آن ازجمله زیر بنایی، ناوگان ریلی و جاده‌ای و فرودگاه بین‌المللی الماس سرخس در روز چهارم خردادماه سال جاری در منطقه اقتصادی سرخس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، اولین همایش بین المللی فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل ریلی، زمینی و هوایی به‌منظور تشریح بسته‌های حمایتی سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل و زیرمجموعه‌های آن ازجمله زیر بنایی، ناوگان ریلی و جاده‌ای و فرودگاه بین‌المللی الماس سرخس در روز چهارم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش در این همایش چشم‌انداز حمل‌ونقل جاده‌ای و هوایی و همچنین مدل‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی سرخس از سوی متخصصان و صاحب‌نظران ارائه خواهد شد.

 

همچنین علاوه بر تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های قانونی موجود در حوزه ریلی، زمینی و هوایی، بسته‌های حمایتی تدوین‌شده از سوی منطقه ویژه اقتصادی سرخس معرفی می‌شود.

 

احمد صادقی گلمکانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در جمع خبرنگاران گفت: در این همایش، فرصت‌های مختلف ترانزیتی، کاهش هزینه‌های لجستیک تجاری، برقراری خطوط منظم حمل صادراتی از قبیل خطوط ریل عریض و نرمال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس مورد کنکاش قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: مخاطبان این همایش طیف وسیعی از فعالان اقتصادی کشور ازجمله شرکت‌های مدیریت حمل‌ونقل، شرکت‌های مدیریت صادرات، کشتیرانی‌های داخلی و خارجی، صادرکنندگان بزرگ و معتبر، شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی و تشکل‌ها و انجمن‌های فعال در حوزه حمل‌و‌نقل بین‌المللی را در بر می‌گیرد.

635968237214440371

انتهای پیام/