اولین همایش به سوی کنکور در سرخس برگزار شد
اولین همایش به سوی کنکور در سرخس برگزار شد
به مناسبت هفته پژوهش و در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان پایه های سوم دبیرستان اولین همایش به سوی کنکور در شهرستان سرخس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عباس دادمحمدی مدیر آموزش و پرورش سرخس در این مراسم با اشاره به اهمیت ترغیب دانش آموزان برای آماده سازی کنکور گفت: بی شک تلاش همه دست اندرکاران عرصه آموزش و پرورش خدمت به تعلیم و تربیت جامعه است و دانش آموزان سوم متوسطه گل هایی هستند که باید با آبیاری منظم و دقیق، شاهد پویایی در آن ها باشیم.

 

دادمحمدی افزود: خانواده ها در بسترسازی و فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای دانش آموزان کنکوری نقش مهمی دارند و آموزش و پرورش سرخس سعی دارد با ارتباط برقرا کردن با خانواده های دانش آموزان موفق و مشاوره با آنان، شرایط را برای دیگر دانش آموزان و خانواده ها ایجاد تا همه خانواده ها و دانش آموزان در این زمینه پیشگام باشند.

 

وی  با بیان اینکه موفقیت در کنکور نیازمند آگاهی خانواده ها و دانش آموزان است، عنوان کرد: این همایش ها در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت تا تاثیر شگرفی در بین دانش آموزان و جامعه ایجاد شود.

 

مدیر آموزش و پرورش سرخس خاطرنشان کرد: در همین راستا با شهرستان های موفق در زمینه کنکور از جمله خواف به خاطر اینکه از لحاظ امکانات و شرایط تا حدی با ما یکسان هستند رایزنی داشتیم و آخرین دستاوردهای آموزشی را از آنان به عنوان مشاوره دریافت کردیم.

 

اولین همایش به سوی کنکور سرخس با حضور گرم خانواده ها، دانش آموزان و مربیان در سالن همایش های آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 
در پایان این همایش ۴۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه پایه سوم که معدل بالای ۱۸ کسب کرده بودند، تجلیل شدند.

انتهای پیام/