اولویت دستگاه قضایی برخورد سختگیرانه با مفسدان اقتصادی باشد/ دشمن به دنبال گرفتن سلاح اقتدار ما است
اولویت دستگاه قضایی برخورد سختگیرانه با مفسدان اقتصادی باشد/ دشمن به دنبال گرفتن سلاح اقتدار ما است
امام جمعه سرخس گفت: مبارزه سختگیرانه با مفسدان در درون و بیرون قوه قضائیه به ویژه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی بایستی در اولویت اقدامات دستگاه قضا باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان قوه قضائیه اظهار کرد: یکی از مهم ترین رسالت های امروز دستگاه قضایی مسئله «تحول» در این قوه است، یعنی اینکه برنامه های مثبتی که در گذشته بوده، همچنان ادامه داشته باشد و نواقص و نقاط ضعف ها شناسایی و رفع شود.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه در دوران ریاست آیت الله رئیسی بایستی شاهد آورده ای در دستگاه قضایی کشور باشیم، افزود: ۵۰ درصد خود تحول اهمیت دارد و ۵۰ درصد دیگر را باید در اجرا و عمل ببینیم.

وی تصریح کرد: مبارزه سختگیرانه با مفسدان در درون و بیرون قوه قضائیه به ویژه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی بایستی در اولویت اقدامات دستگاه قضا باشد.

حجت الاسلام بختیاری با تقدیر از مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان برای اقدامات قاطعانه در حفظ و احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و اجرای عدالت در جامعه بیان داشت: باید ریشه یابی شود شهرستانی که این همه منابع عظیم اقتصادی دارد چرا مردمش باید با فقر دست و پنجه نرم کنند و این میزان بالای بیکاری را داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه مذاکره را فریب آمریکایی ها برشمرد و عنوان کرد: دشمن امروز از عوامل اقتدار ایران اسلامی هراس دارد و به دنبال گرفتن سلاح اقتدار ما است.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه ساقط کردن پهپاد آمریکایی ها توسط رزمندگان سپاه اسلام کار بزرگی بود، خاطرنشان کرد: انهدام این پهپاد، افسانه های آمریکا را بر باد داد.

وی در پایان با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام تاکید کرد: در سالروز شهادت امام صادق علیه السلام پرچم عزای شیعه را باید همه ببینند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس