اولویت اول جهان اسلام مبارزه با اسرائیل است/ ۱۳ آبان سلطه استکباری را به زباله‌دان تاریخ فرستاد
اولویت اول جهان اسلام مبارزه با اسرائیل است/ ۱۳ آبان سلطه استکباری را به زباله‌دان تاریخ فرستاد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: اولویت اول جهان اسلام مبارزه با اسرائیل و دولت‌های مزدور آمریکا است و اهانت کنندگان به پیامبر اسلام و مکرون خبیث با این اقدامات به دنبال این هستند که حواس مسلمانان را از این اولویت به فرانسه معطوف کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اسلام‌ستیزی دولت فرانسه و مکرون، رئیس‌جمهور خبیث این کشور اظهار کرد: دشمنان اسلام امروز برای محو اسلام و نام رسول‌الله نقشه دارند.

امام‌جمعه سرخس افزود: این اقدامات برای پوشاندن ضعف مدیریت و خشونت مکرون علیه هم‌وطنانش است؛ مکرون با شعار آزادی بیان و حمایت از اهانت به ساحت پیامبر اسلام به دنبال انحراف افکار مردم فرانسه از سرکوب خشونت‌بار معترضان به دلیل اعتراض به سوء مدیریتش در اداره این کشور است.

وی تصریح کرد: مکرون مقابله با مسلمانان را امنیتی جلوه می‌دهد تا سوء مدیریتش در اداره فرانسه و خشونت علیه معترضان را مخفی کند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه فرانسه پادوی آمریکا و صهیونیست‌ها و نقش پلیس خوب و بد را برای آن‌ها بازی می‌کند، عنوان کرد: در برهه‌ای اهانت به پیامبر اسلام اتفاق می‌‌افتد که برخی دولت‌های مزدور آمریکایی در کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند.

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: اولویت اول جهان اسلام مبارزه با اسرائیل و مبارزه با دولت‌های مزدور آمریکا است و مکرون با این اقدامات به دنبال این است که حواس مسلمانان را از این اولویت به فرانسه معطوف کند.

امام‌جمعه سرخس مکرون را نوکر صهیونیست‌ها برشمرد و تصریح کرد: دشمنان اسلام و رسول خدا باید بدانند، مسلمانان دهان یاوه‌گویانی که به پیامبر اسلام توهین می‌کنند را خرد خواهند کرد و به‌زودی دولت‌های خائن به مسلمانان همچون رژیم سعودی، گرفتار عذاب مهین از سوی یمنی‌ها خواهند شد.

وی تأکید کرد: کسانی که با صهیونیست‌ها رابطه برقرار می‌کنند، دشمنان درجه‌یک خدا و رسول خدا هستند و مسلمانان آن‌ها را فراموش نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به ۱۳ آبان ماه روز استکبارستیزی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این یوم‌الله به دلیل وضعیت بیماری کرونا راهپیمایی نداریم، شب ۱۳ آبان که شب میلاد رسول خدا است با شرکت در مراسم آن حضرت با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام رضا (ع)، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهیم داد.

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه امروز هر چه فریاد داریم باید بر سر آمریکا بزنیم، تصریح کرد: ۱۳ آبان که انقلاب دوم نام گرفت، سلطه استکباری را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سلطه آمریکا بر کشورمان را قطع کرد تا دیگر کودتا و ۲۸ مردادها تکرار نشود.

وی در پایان با تأکید بر حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت مصوبات ستاد کرونا در شهرستان گفت: اگر مواظبت نکنیم، شرایط شهرستان سرخس هم همچون برخی شهر ستاهای دیگر استان قرمز و یا مشکی و بحرانی می‌شود؛ برگزاری اصل عروسی‌ها محل اشکال نیست، اما باید به‌دوراز تجمع و با رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی باشد؛ مراسم‌های عزا هم باید از حالت تجمع به تسلیت پیامکی تبدیل شود تا خدای‌نکرده خانواده‌ای دیگر مصیبت‌زده نشود.

انتهای پیام/