اهدای ۴۰۰ بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی سرخس
اهدای ۴۰۰ بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی سرخس
علیمیرزایی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، با مشارکت مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان سرخس، 400 بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان تحت پوشش مقطع ابتدایی این شهرستان اهدا شد.

محمد علیمیرزایی، سرپرست بهزیستی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، با مشارکت مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان سرخس، ۴۰۰ بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی مقطع ابتدایی این شهرستان در دهستان پل خاتون و بخش مرزداران اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر بسته نوشت افزار را ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: امیدواریم سیل توجهات به بهزیستی شهرستان سرخس ادامه داشته باشد تا بتوانیم نیازمندی‌های تحصیلی فرزندان بهزیستی را فراهم کنیم.

سرپرست بهزیستی سرخس بیان کرد: ۱۷۰ دانش آموز معلول در مقطع ابتدایی شناسایی و تحت پوشش بهزیستی شهرستان هستند که در ایام تحصیل از بسته‌های نوشت افزار و یا کمک هزینه ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی در صورت نیاز بهره‌مند می‌شوند.

علیمیرزایی تصریح کرد: همچنین این خدمات شامل حال دانش‌آموزان معلول در سایر مقاطع تحصیلی که نیازمند واقعی باشند، نیز می‌شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۰۰ مددجوی ثبت شده تحت پوشش بهزیستی شهرستان سرخس هستند که از این تعداد ۱۲۰۰ نفر مستمری بگیر و ۱۴۰۰ نفر دیگر در نوبت مستمری بگیری هستند.

انتهای پیام/