اهدای ۲۰ تن علوفه برای حیات وحش سرخس توسط آستان قدس رضوی
اهدای ۲۰ تن علوفه برای حیات وحش سرخس توسط آستان قدس رضوی
عرب محمدی گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، شرکت کشت و صنعت سرخس زیرمجموعه شرکت کشاورزی رضوی اقدام به اهدای ۲۰ تن از مرغوب‌ترین علوفه یونجه برای خوراک حیات وحش در حال انقراض شهرستان سرخس کرد.

حسین عرب محمدی، مدیر کشت و صنعت سرخس زیرمجموعه شرکت کشاورزی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت سرخس زیرمجموعه شرکت کشاورزی رضوی با شعار «یا ضامن آهو»، اقدام به اهدای علوفه برای کمک به حیات وحش و حفظ محیط زیست کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و درخواست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس، شرکت کشت و صنعت آستان قدس رضوی سرخس پس از بررسی‌های انجام شده اقدام به اهدای ۲۰ تن از مرغوب‌ترین علوفه یونجه برای خوراک حیات وحش در حال انقراض کرد.

عرب محمدی تصریح کرد: ارزش ریالی این علوفه‌ها بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است که توسط ۶ دستگاه کامیون به محل‌های موردنیاز محیط زیست در منطقه بزنگان و خانگیران شهرستان سرخس ارسال شد.

مدیر کشت و صنعت سرخس زیرمجموعه شرکت کشاورزی رضوی تاکید کرد: امیدواریم در سال‌های بعد شاهد خشکسالی نباشیم، اما در صورت نیاز برای کمک به حفظ حیات وحش و حفظ محیط زیست این کمک‌ها در سال‌های آینده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/