اهدای ۱۵۰۰ سری جهیزیه توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) سپاه به زوج‌های جوان
اهدای ۱۵۰۰ سری جهیزیه توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) سپاه به زوج‌های جوان
سردار حسن‌زاده کانون فعالیت‌های قرارگاه‌ منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه را مردم یاری و محرومیت‌زدایی دانست و گفت: در حدود سه سال گذشته از سوی قرارگاه‌ منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع)، قریب به ۱۵۰۰ سری جهیزیه در راستای «ازدواج آسان» تقدیم زوج‌های جوان شده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سردار مجید رضا حسن‌زاده، جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم ازدواج آسان و اهدای ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان سرخس که همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه در محل سالن سینما شهرک گاز شهید مهاجر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در یک ماه گذشته با همکاری خیران، سه مراسم ازدواج آسان و اهدای جهیزیه توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) در شهرهای مرزی حوزه مأموریتی این قرارگاه برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) اهتمام ویژه‌ای در مردم یاری و محرومیت‌زدایی دارد، افزود: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از انقلاب است و افتخار سپاه این است که امروز خادم مردم باشد.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه امروز هیچ راهی جز ساختن ایران اسلامی نداریم، عنوان کرد: ساختن ایران اسلامی دفاع مقدس امروز ما است و باید در این راه قدردان ملت عزیز ایران باشیم.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: عنصر تعیین‌کننده و سرمایه نظام ما امروز مردم ما هستند؛ انقلاب اسلامی ما عامل بقایش مردم است؛ مردمی به خدا، قرآن و ائمه معصومین علیهم‌السلام تمسک دارند.

سردار حسن‌زاده کانون فعالیت قرارگاه‌ منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) را مردم یاری و محرومیت‌زدایی دانست و افزود: در حدود سه سال گذشته از سوی قرارگاه‌ منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع)، قریب به ۱۵۰۰ سری جهیزیه در راستای ازدواج آسان تقدیم زوج‌های جوان شده است.

«ازدواج آسان» احیاء و تقویت سنت‌های حسنه رسول‌الله است

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس نیز در این مراسم با بیان اینکه ازدواج آسان احیاء و تقویت سنت‌های حسنه رسول‌الله است، گفت: یکی از فسادهای بزرگ این است که نظام استکباری باشد و در حقیقت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قیام کردند تا این فساد بزرگ را از بین ببرند و نظام اسلامی حاکم شود.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امت اسلامی با سنت‌های اسلامی زنده است، افزود: دشمن تمام توانش را بسیج کرده تا با رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به این سنت‌ها است.

وی عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار نظام اسلامی است و هم پاسدار مرزهای سرزمینی و هم پاسدار ارزش‌ها و سنت‌های اسلامی است.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان بیان کرد: در اسلام نه مهریه‌های سنگین و نه تشریفات داریم، بلکه «ازدواج آسان» مورد تأکید اسلام است؛ نکاح و ازدواج سنت است و دنباله آن و ثمره شیرینش تولید نسل است.

در پایان این مراسم ۶۰ سری جهیزیه که با مشارکت قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه، مرکز نیکوکاری و توانمندسازی قرآن و عترت شهرستان سرخس و کمیته امداد امام (ره) تهیه شده بود، به زوج‌های جوان اهدا شد.

انتهای پیام/