اهدای ۱۲۰۰ جفت کفش به دانش‌آموزان نیازمند توسط محور عملیاتی شهید برونسی سرخس
اهدای ۱۲۰۰ جفت کفش به دانش‌آموزان نیازمند توسط محور عملیاتی شهید برونسی سرخس
فتوحی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای ماموریت محرومیت‌زدایی، محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس با مشارکت بنیاد علوی، 1200 جفت کفش به دانش‌آموزان نیازمند نقاط هدف این شهرستان اهدا می‌کند.

حسن فتوحی، فرمانده محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای ماموریت محرومیت‌زدایی، محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس با مشارکت بنیاد علوی، ۱۲۰۰ جفت کفش به دانش‌آموزان کم‌برخوردار نقاط هدف این شهرستان اهدا می‌کند.

فتوحی با بیان اینکه ارزش ریالی این تعداد کفش حدود ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: این کفش‌ها در مدت یک هفته بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار نقاط هدف این شهرستان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس تصریح کرد: اهدای ۱۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان با مشارکت خیران و گروه‌های جهادی و هدایت‌ و حمایت امام جمعه شهرستان، پخت و توزیع ۳۵ هزار پرس غذای گرم، توزیع ۷ هزار بسته معیشتی و اهدای ۱۷۰۰ سری نوشت‌افزار با مشارکت قرارگاه جهادی قرآن و عترت نهاد امام جمعه سرخس به نیازمندان ازجمله اقدامات مردم‌یاری این محور عملیاتی در یک‌سال و نیم گذشته بوده است.

فرمانده محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس اهدای ۲۱ دستگاه بخاری و اجرای گازکشی ۲۱ منزل مسکونی را از دیگر اقدامات مردم‌یاری این محور عملیاتی برشمرد و عنوان کرد: ادامه کمک به دولت برای آبرسانی به روستاهای هدف، کمک به توسعه و کیفیت راه‌های دسترسی روستایی و گازکشی منازل مسکونی نقاط هدف از برنامه‌های مردم‌یاری محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان است که در آینده تداوم دارد.

فتوحی در پایان با اشاره پروژه‌های آبرسانی روستایی سپاه در شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی به روستای شورلق به پایان رسیده و آبرسانی به روستای چکودر هم ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ همچنین پروژه گلزار فاز اول آن ۹۰ درصد و پروژه شوراب علیا و سفلا ۳۰ درصد پیشرفت داشته است؛ پروژه روستای بزنگان نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/