اهدای ۲۰ درصد حقوق کادر حوزه علمیه سرخس به نیازمندان
اهدای ۲۰ درصد حقوق کادر حوزه علمیه سرخس به نیازمندان
حجت‌الاسلام سالاری گفت: اساتید و کادر حوزه علمیه امام رضا علیه‌السلام سرخس در اقدامی خداپسندانه با اهدای 20 درصد حقوق خود به نیازمندان در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد به پویش «کمک مؤمنانه» پیوستند.

حجت‌الاسلام کاظم سالاری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اظهار کرد: کشور و شهرستان ما این روزها درگیر بیماری کرونا شده و شغل تعداد زیادی از شهروندان ازجمله آن‌هایی که شغلشان روزمزد و آزاد است، دچار مشکل شده است.

مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه‌السلام سرخس خاطرنشان کرد: در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای و برگزاری رزمایش مواسات، کادر و اساتید حوزه علمیه امام رضا علیه‌السلام سرخس در اقدامی خداپسندانه با اختصاص ۲۰ درصد از حقوق ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد خود به نیازمندان، به پویش «کمک مؤمنانه» پیوستند.

وی با تأکید بر شرکت آحاد مردم و اقشار مختلف در پویش کمک مؤمنانه بیان کرد: عمده کمک‌های اهدایی از سوی کادر و اساتید این حوزه برای کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا اختصاص می‌یابد.

مردم عزیز و خیران گرامی می‌توانند از طریق شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ و شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ بانک سپه به ‌نام سازمان بسیج مستضعفان در این کار خیر سهیم و به رزمایش کمک مؤمنانه بپیوندند. هم‌چنین مردم می‌توانند از طریق کد دستوری «ستاره هشتصد و هشتاد ستاره یازده مربع» کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام/