انهدام باند خانوادگی سارقان کریستالی در سرخس
انهدام باند خانوادگی سارقان کریستالی در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس از انهدام باند خانوادگی سارقان کریستالی در شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی از مغازه‌های سطح شهر سرخس، تیمی مجرب از پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: کارگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی تعدادی از سرقت‌ها با بازبینی دوربین‌های مداربسته یکی از مغازه‌های مورد دستبرد، به خانمی جوان مظنون و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

 

وی ادامه داد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده پس از شناسایی مظنون او را به‌صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و سرانجام با اطمینان از دست داشتن وی در سرقت‌های اخیر با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر و مقادیر زیادی از اجناس مسروقه از مخفیگاهش کشف کردند.

 

باقرزاده تصریح کرد: متهم ۲۵ ساله که اعتیاد شدید به ماده مخدر کریستال داشت در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شد که در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف‌شده و ادله پلیس به ۹ فقره سرقت از مغازه‌های سطح شهر سرخس با همدستی برادر و پدرخوانده‌اش و فروش آن‌ها به دو مالخر اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی سرخس اظهار داشت: در ادامه این عملیات دو همدست متهم که آن‌ها نیز به ماده مخدر کریستال اعتیاد داشتند، دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه تحقیقات برای دستگیری مالخر اموال مسروقه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سه متهم اصلی پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/