انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت داد/ در فضای مجازی باید به استقلال برسیم
انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت داد/ در فضای مجازی باید به استقلال برسیم
امام‌جمعه سرخس گفت: یکی از علت‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی وابستگی تمام‌عیار رژیم فاسد پهلوی به غرب و آمریکا بود و هیچ اختیاری شاه مملکت نداشت و عزت مردم را زیر سؤال برد؛ انقلاب اسلامی آمد و استقلال فکری و عملی و عزت به ملت ایران داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان سرخس اظهار کرد: شلاق عذاب را خدای متعال بر سر رژیم فاسد پهلوی فرود آورد و امروز خون بر شمشیر پیروز شد.

امام‌جمعه سرخس افزود: انقلاب اسلامی ما به کوری چشم همه دشمنان به چهل و دومین سالگرد خودش رسید و همچون کوه استوار به راه خودش ادامه می‌دهد.

وی به علت‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: یکی از علت‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی وابستگی تمام‌عیار رژیم پهلوی به غرب و آمریکا بود و هیچ اختیاری شاه مملکت نداشت و عزت مردم را زیر سؤال برد؛ انقلاب اسلامی آمد و استقلال فکری و عملی به ملت ایران داد؛ ملت ایران آمریکا را با انقلاب زیر پا له کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: انقلاب اسلامی چنان عزتی به ملت ایران داد که اگر روزی آمریکایی‌ها هر ظلمی می‌کردند، شاه جرات برخورد نداشت، اما امروز انقلاب اسلامی شاخ آمریکا را شکسته است.

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: ایران اسلامی پایگاه آمریکایی را موشک‌باران کرد و دنیا فهمید که آمریکا در برابر اراده ملت ایران هیچ غلطی نمی‌‌تواند بکند.

وی عنوان کرد: فساد و دین‌ستیزی حاکمان طاغوت یکی دیگر از علت‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود؛ مردم ما دین‌دار و پیرو مکتب اهل‌بیت (ع) بودند و نتوانستند این فساد و دین‌ستیزی را تحمل کنند و انقلاب اسلامی شکل گرفت.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: فساد در دوران طاغوت از شاه تا پایین‌ترین مسئول نهادینه شده بود، اما امروز مفسدان اقتصادی زیر ذره‌بین دستگاه قضایی هستند و آن‌ها را دستگاه قضایی دنبال می‌کند.

امام‌جمعه سرخس افزود: انحراف عقیدتی و اخلاقی دوران طاغوت و رژیم پهلوی از علت‌های دیگر شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود؛ انقلاب اسلامی آمد از جوانان ما شهید باکری‌ها، کاوه‌ها، چمران‌ها، حججی‌ها و سلیمانی‌ها ساخت.

وی در ادامه با گلایه از افسارگسیختگی فضای مجازی در کشور بیان کرد: از دولتمردان برای عدم بومی‌سازی فضای مجازی گلایه داریم؛ متأسفانه افسار فضای مجازی در دست دشمن است و لجن‌پراکنی می‌کند.

حجت‌الاسلام بختیاری تأکید کرد: استقلال کشور ما جزو اهداف نظام اسلامی است و در همه عرصه‌ها به‌ویژه فضای مجازی باید استقلال داشته باشیم.

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: اعتقادات جوانان ما امروز در فضای مجازی در خطر است و باید مسئولان امنیت اخلاقی را در این فضا ایجاد کنند.

وی یکی از افتخارات انقلاب اسلامی را برگزاری انتخابات برشمرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی هرساله انتخابات داریم و مردم سرنوشتشان را خودشان رقم می‌زنند؛ مردم ما باید دقت داشته باشند که اگر در انتخابشان توجه نکنند، دودش به چشم خودشان می‌رود و یک رأی می‌تواند سرنوشت یک کشور را تغییر دهد.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: ظلم و بی‌عدالتی گسترده رژیم پهلوی و عقب‌ماندگی کشور در علم و صنعت و فناوری یکی دیگر از علت‌های شکل‌گیری انقلاب بود؛ امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها این متخصصان داخلی هستند که صنعت و علم را به‌پیش می‌برند.

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: امروز تفکر انقلابی با پیروی از ولایت، کشور را در حوزه دفاعی و نظامی در اوج قرار داده است و هر جا کمبودهایی هم داریم علت آن از تنبلی برخی مسئولان و سوء مدیریت‌ها است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مذاکره با آمریکای جهان خوار به صلاح کشور ما نیست، گفت: باید از ظرفیت‌های خودمان برای حل مشکلات کشور استفاده کنیم و معطل دست بیگانه نباشیم، همچون دوران بیماری کرونا که با وجود تحریم‌های ظالمانه، ملت ایران به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرد.

انتهای پیام/