انتقاد شدیدی نسبت به بی‌تدبیری‌های دولت داریم
انتقاد شدیدی نسبت به بی‌تدبیری‌های دولت داریم
امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: هر چند انتقاد شدیدی از دولت و بی‌تدبیری‌های او که موجب فشار بر مردم شده داریم، اما انتقادات از دولت و مسئولان باید از دریچه‌های قانونی خودش پیگیری و دولت نیز نسبت به رفع مشکلات مردم و اصلاح امور اقدام کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه پروژه بی‌دولتی در دستور کار دشمن قرار گرفته است، اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که کشورهای عراق، لبنان و ایران را بی‌دولت کنند و خطر بی‌دولتی به‌مراتب از دولت مشکل‌دار بدتر است، چون ناامنی و بی‌ثباتی می‌آورد.

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه حل مشکلات کشور «استیضاح دولت» نیست، افزود: باید انتقادات سازنده از دولت و مسئولان از دریچه‌های قانونی خودش پیگیری شود.

وی تصریح کرد: انتقاد شدیدی از دولت و بی‌تدبیری‌های او که موجب فشار بر مردم شده داریم که باید نسبت به رفع مشکلات و اصلاح امور اقدام کند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به بودجه سال ۹۹ کشور بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دقت کنند، در بخش‌هایی از بودجه که تورم‌زا است و فشار بر مردم را مضاعف می‌کند، جلوی این بخش‌ها را بگیرند.

خطیب نماز جمعه سرخس تأکید کرد: واحدهای تولیدی در بودجه سال ۹۹ باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشند و نباید اجازه داد، واحدی تعطیل شود.

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه انتخاب نمایندگان انقلابی بسیار مهم است، افزود: اگر مجلسمان انقلابی شد، دولت ما هم انقلابی می‌شود و نماینده انقلابی در مجلس دولت انقلابی را به ارمغان می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با قدرت و عدالت صلاحیت نامزدهای انتخابات بررسی و انسان‌های شایسته و مردمی پای‌کار بیایند و با روحیه انقلابی ‌دولت را به سمت واقعیت‌ها سوق بدهند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با بیان اینکه خیلی‌ها به اختلاف انگیزی در جامعه دامن می‌زنند، گفت: تقوای این کار این است که به جناح و جناح‌بازی‌ها دامن نزنیم و با خبرچینی‌ها بذر کینه و اختلاف را در دل یکدیگر نکاریم.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: به تعبیر امام علی علیه‌السلام همه اعمال انسان به‌ تبع نماز او است؛ امروز اگر در خانه، خانواده و جامعه به‌هم‌ریختگی وجود دارد باید به سراغ نماز برویم.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه هر قدر برای نماز سرمایه‌گذاری کنیم جامعه ما هم به‌سوی اصلاح نزدیک‌تر می‌شود، تصریح کرد: اگر نمازمان درست شد، سمت‌وسوی اعمالمان به کمک و یاری محرومان و مستضعفان می‌رود.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز دشمن از سر ستیزه با ما برآمده است، اظهار داشت: اگر نمازمان درست شد، انسان تکلیف خودش را با دشمنش درست می‌کند، یعنی هیچ‌گاه از سر سازش با دشمن خودش رفتار نمی‌کند و هیچ‌گاه دست ذلت به دشمنش نمی‌دهد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس