انتظار مردم از مسئولان نظارت هوشمندانه بر بازار کالاهای اساسی است
انتظار مردم از مسئولان نظارت هوشمندانه بر بازار کالاهای اساسی است
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به تورم‌های لجام گسیخته در بازار گفت: انتظار مردم از مسئولان نظارت هوشمندانه بر بازار کالاهای اساسی از مبدا تا مقصد است و دست دلالان باید از این مسیر قطع شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به حملات کور آمریکا به نقاطی از سوریه در هفته اخیر اظهار کرد: هدف آمریکا از این حملات ارسال پیام به متحدان، حمایت از رژیم صهیونیستی، تحت فشار قرار دادن ایران برای ورود به مذاکرات و دادن جان تازه به گروه‌های تروریستی است.

وی بیان کرد: آمریکا با این اقدامات به دنبال ارعاب رسانه‌ای علیه جبهه مقاومت است، اما جبهه مقاومت قوی‌تر از قبل به هرگونه تجاوزی پاسخ قاطع می‌دهد.

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه حملات و هجمه‌های جو بایدن به جبهه مقاومت، آبروی رفته آمریکا را بیش‌تر می‌برد، افزود: سردار سلیمانی خط جبهه مقاومت را ترسیم کرد و نقشه راه را به جبهه مقاومت نشان داد.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: زمان آن رسیده که آمریکایی‌ها نه تنها از عراق بلکه باید از منطقه اخراج شوند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست چماق و هویج آمریکا و اروپایی‌ها برای پرونده هسته‌ای ایران دیگر رنگ ندارد و حنای جنگ هراسی رنگ باخته است، گفت: جبهه مقاومت و حشدالشعبی به‌زودی پرونده آمریکایی‌ها از منطقه را جمع می‌کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به تورم‌های لجام گسیخته در بازار تصریح کرد: انتظار مردم از مسئولان نظارت هوشمندانه بر بازار کالاهای اساسی از مبدا تا مقصد است؛ دست دلالان باید از این مسیر قطع شود.

امام جمعه سرخس در پایان با بیان اینکه تورم‌های نجومی باید هرچه سریع‌تر برطرف شود، عنوان کرد: تورم‌های نجومی زندگی را بر مردم سخت کرده است.

انتهای پیام/