«انتخابات»، فتح‌ بزرگ آینده ملت ایران/ «ایران قوی» با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح محقق می‌شود
«انتخابات»، فتح‌ بزرگ آینده ملت ایران/ «ایران قوی» با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح محقق می‌شود
حجت‌الاسلام سیستانی گفت: اگر عزت، امنیت، اقتدار و پیشرفت و در یک کلمه «ایران قوی» می‌خواهیم، باید در سرنوشتمان شریک باشیم و بعد از حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب اصلح را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر در انقلاب اسلامی یکی از فتح‌های بزرگ بود، اظهار کرد: باوجوداینکه دشمن باهمه تجهیزات وارد میدان شد، اما جوانان انقلابی دشمن را از خاک مقدسمان بیرون کردند و یک وجب از خاکمان به دست دشمن نیفتاد.

امام‌جمعه موقت سرخس با بیان اینکه خرمشهرها در پیش داریم، افزود: یکی از فتح‌های بزرگ ملت ایران انتخابات است که در ماه آینده داریم؛ ملت ایران با قصد قربت باید وارد عرصه انتخابات شوند و بار دیگر اول به نظام جمهوری اسلامی ایران و بعد به فرد اصلح رأی بدهند.

وی نقطه قوت ملت ایران را ایمان، ایثار، همبستگی و همدلی دانست و تصریح کرد: دشمن از قدرت نظامی ایران هراس دارد، اما از طریق نفوذ به دنبال شکستن وحدت و همدلی ملت ایران است، بنابراین انتخابات و مشارکت حداکثری خیلی مسئله مهمی برای ملت و کشور ما است.

حجت‌الاسلام سیستانی مهم‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را انتخابات ریاست جمهوری عنوان و کرد و گفت: در حقیقت مردم ما با انتخاب رئیس‌جمهور شخص دوم مملکت را انتخاب می‌کنند.

امام‌جمعه موقت سرخس بیان کرد: امروز بازار پول، بازار کشور، بودجه کل کشور و خزانه کشور در اختیار ریاست جمهوری است و در یک جمله ۸۰ درصد مسائل مالی کشور در اختیار ریاست جمهوری است، بنابراین مردم ما باید در انتخابشان دقت لازم را داشته باشند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: برای پاسداشت خون شهدا و تنها کشوری که محوریتش ولایت است، نیازمند وحدت کلمه هستیم.

وی تأکید کرد: باید وصیت‌نامه شهدا را بخوانیم تا بدانیم چرا جان عزیزشان را فدای انقلاب اسلامی کردند و افرادی را انتخاب کنیم که ثمره خون شهیدان را پایمال نکنند.

حجت‌الاسلام سیستانی گفت: اگر عزت، امنیت و اقتدار و پیشرفت و در یک کلمه ایران قوی می‌خواهیم، باید در سرنوشتمان شریک باشیم و بعد از حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب اصلح را رقم بزنیم.

امام‌جمعه موقت سرخس در پایان با اشاره به حوادث فلسطین تصریح کرد: این روزها وحدت گروه‌های مقاومت فلسطین کابوس صهیونیست‌ها شده است و شاهد حجم بی‌سابقه حمله موشکی از سوی مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هستیم؛ همه فلسطینی‌ها برای نخستین بار باهم متحد شدند و این مسئله مهمی است و ان شاء الله فرمایش مقام معظم رهبری که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، زودتر از موعد محقق می‌شود.

انتهای پیام/