امروز اراذل و اوباش در سرخس احساس ناامنی می‌کنند
امروز اراذل و اوباش در سرخس احساس ناامنی می‌کنند
حجت‌الاسلام بختیاری با تقدیر از اقدامات دادستان عمومی و انقلاب سرخس و همکاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در مبارزه با اراذل و اوباش گفت: با قاطعیتی که دستگاه قضایی از خود نشان داده، امروز اراذل و اوباش در شهرستان سرخس احساس ناامنی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب اظهار کرد: در مسجد گوهرشاد و در حرم امام رضا علیه‌السلام هزاران نفر شهید شدند و جلوی کشف حجاب رضاخانی ایستادند و نگذاشتند رضا خان به هدف شومش برسد.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه عفت از چهار اصل مهم اخلاقی است، افزود: دو مظهر عفت و حیا را خدای متعال در قرآن معرفی کرده که حضرت یوسف و حضرت مریم علیه‌السلام هستند که در عین زیبایی، انسان‌هایی عفیف بودند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تقدیر از اقدامات دادستان عمومی و انقلاب سرخس و همکاری نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی در مبارزه با اراذل و اوباش تصریح کرد: با قاطعیتی که دستگاه قضایی از خود نشان داده، امروز اراذل و اوباش در شهرستان سرخس احساس ناامنی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه قانون عفاف و حجاب در سال ۸۴ ابلاغ شده است، بیان کرد: این قانون به دلیل سهل‌انگاری تا امروز اجرا نشده بود که آقای رئیسی دستور اجرای کامل این قانون را دادند؛ یکی از احکام الهی عفاف و حجاب است که درباره آن قانون داریم و همه دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند.

امام جمعه سرخس بیان کرد: دشمن به دنبال این است از طریق خدشه‌دار شدن عفاف و حجاب پایگاه معنوی ما را بزند.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: چادر بانوان ما پرچم حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت زینب سلام الله علیها است؛ امروز بانوان ما باید پرچم امام زمان (عج) را بلند کنند؛ کسانی که آن طرف آب خط می‌دهند، دشمن امام زمان (عج) و دشمن حضرت زهرا سلام الله علیها هستند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: ایران اسلامی آندلس نمی‌شود و نمی‌گذاریم نایب امام زمان (عج) تنها بماند.

امام جمعه سرخس در پایان گفت: امروز با امام زمان (عج) بیعت می‌کنیم که مردان ما غیرت علوی و بانوان ما عفاف و حجاب زهرایی داشته باشند.
انتهای پیام/