امام خمینی یک جهادگر خستگی‌ناپذیر بود/ شیطنت‌هایی برای تحریف امام صورت می‌گیرد
امام خمینی یک جهادگر خستگی‌ناپذیر بود/ شیطنت‌هایی برای تحریف امام صورت می‌گیرد
امام جمعه موقت سرخس گفت: امام با ظالم مبارزه می‌کرد و استعمارستیز بود و به‌عنوان یک جهادگر خستگی‌ناپذیر تا لحظه عروج دست از جهاد در راه خدا برنداشت و به خدای تبارک‌وتعالی اقتدا کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه پیروزی در برابر دشمنان خدا نیازمند دو عنصر صبر و استقامت و تقوا است، اظهار کرد: اگر صبر و مقاومت با تقوا همراه شد، نصرت الهی محقق می‌شود.

 

امام‌جمعه موقت سرخس بابیان اینکه مسئله اصلی جهان اسلام امروز مسئله فلسطین است، افزود: مردم آزادی‌خواه دنیا امسال باشکوه‌تر از هر سال حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند.

 

وی تصریح کرد: در شرایطی که برخی کشورهای عربی با حمایت استکبار جهانی به دنبال فراموشی مسئله فلسطین بودند، حضرت امام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کردند تا مسئله فلسطین زنده بماند.

 

حجت‌الاسلام شریعتی عنوان کرد: امسال مردم بیش از ۱۰۰ کشور به طرفداری از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند؛ این یعنی نفوذ، جاذبه و پیام امام نه به دولت‌ها بلکه به مردم دنیا رسیده است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام (ره) اشاره و بیان کرد: شیطنت‌هایی برای تحریف شخصیت امام صورت می‌گیرد و برخی اگر نمی‌توانند شخصیت امام را حذف کنند، به خاطر جاذبه و نفوذ امام در قلب‌ها است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه شخصیت امام باید امروز الگوی جامعه و جوانان ما باشد، افزود: امام دلداده به خدا بود و تنها با او پیوند و ارتباط داشت.

 

وی با اشاره به اینکه امام (ره) از مسیر خودش یک‌قدم عقب برنگشت، اضافه کرد: ویژگی امام مقاومت ایشان در مسیر درست بود و امام معتقد بود همه قدرت‌ها در برابر قدرت خدا هیچ هستند.

 

حجت‌الاسلام شریعتی در پایان ویژگی ظلم‌ستیزی را از دیگر ویژگی‌های حضرت امام برشمرد و تصریح کرد: امام با ظالم مبارزه می‌کرد و استعمارستیز بود و به‌عنوان یک جهادگر خستگی‌ناپذیر تا لحظه عروج دست از جهاد در راه خدا برنداشت و به خدای تبارک‌وتعالی اقتدا کرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس