اقدام شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها شجاعانه بود
اقدام شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها شجاعانه بود
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: شاهد عمل شجاعانه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بودیم و این عمل شورای نگهبان کمتر از شهادت حاج قاسم و موشک باران پایگاه آمریکایی نبود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس شب گذشته در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی و دست اندرکاران نخستین دستوراه ولایت در سرخس که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شاهد عمل شجاعانه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بودیم و این عمل شورای نگهبان کمتر از شهادت حاج قاسم و موشک باران پایگاه آمریکایی نبود.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه شورای نگهبان شجاعانه تصمیم گرفت و حقش هم همین بود، افزود: حرکت شورای نگهبان مردم را امیدوار کرد؛ درخواست مردم از شورای نگهبان همین بود که صالح را شما تایید کنید و انتخاب اصلح را بر عهده مردم بگذارید.

وی تصریح کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کردند که انقلاب دست نااهلان نیفتد؛ بنابراین نبابد جوری باشد که مردم با انتخاب مثلا یک مسئول نااهل برای رفتن او روزشمار بگذارند.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه مشارکت بالا باید در انتخابات اتفاق بیفتد، عنوان کرد: همه وظیفه داریم تا دیگران را پای صندوق‌های رای بیاوریم و نگذاریم نظام ما به واسطه کاهش مشارکت تضعیف شود؛ اگر نظام تضعیف شود، در آخرت چیزی نصیبمان نمی‌شود، نظامی که کلیدش دست ولایت فقیه است.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: خناسانی امروز از عدم شرکت در انتخابات می‌گویند و حرف‌هایی در مقابل امنیت می‌زنند؛ این خناسان باید بدانند که امنیت نظام خط قرمز است.

وی در ادامه میزبانی سرخس از گروه‌های جهادی برتر کشور در نخستین دستواره ملی ولایت را باعث افتخار برای شهرستان دانست و افزود: آسیب‌ها در شهرستان زیاد است و از طرفی مطالبه گری هم پایین است.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: دور هم جمع شدن و وحدت گروه‌های جهادی در شهرستان سرخس قابل تقدیر است و باید تقویت شود.

امام جمعه سرخس بیان کرد: باید به مطالبه گری منطقی و معقول در شهرستان جهت بدهیم؛ کار در شهرستان زیاد شده، اما کارهای ناتمام هم زیاد داریم و افق‌های روشنی برای سرخس پیش رو داریم.

وی در پایان گفت: نباید در بین گروه‌‌های جهادی شاهد روزمرگی باشیم، بلکه باید با شناسایی آسیب‌ها به دنبال رفع آن حرکت کنیم.

انتهای پیام/