اقدامات جهادی فرماندار سرخس در رفع مشکلات شهرستان تداوم داشته باشد/ لزوم استمرار آسفالت معابر شهر سرخس
اقدامات جهادی فرماندار سرخس در رفع مشکلات شهرستان تداوم داشته باشد/ لزوم استمرار آسفالت معابر شهر سرخس
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: از اقدامات جهادی فرماندار سرخس در رفع مشکلات چندین ساله آب شرب روستاها به ویژه تامین آب شرب روستای شورلق قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این اقدامات جهادی تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به سالروز افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: آمریکا روی همه ظالمان و جنایتکاران عالم را سیاه کرده است؛ کودتای مرداد ۳۲، جنگ تحمیلی و کشتار دو ملت، حمله به هواپیمای مسافربری و کشتار ۲۹۰ انسان بی‌گناه، کشتار مردم هیروشیما و ناکازاکی با بمب اتم، جنایت در ویتنام و افغانستان، کشتار سیاه‌پوستان و نقض حقوق بشر علیه مردم خودش، بخشی از سیاهه جنایت‌های آمریکا علیه مردم جهان است.

امام جمعه سرخس افزود: این همه جنگ و کشتار توسط آمریکا، آن وقت دم از حقوق بشر می‌زنند‌؛ آمریکا در جنایت‌ها، روی جنایتکاران عالم را سیاه کرده است؛ هرجایی آمریکا پا گذاشت جز جرم و جنایت و قتل و غارت به جای نگذاشت؛ عده‌ای که امروز با وجود این همه جنایت آمریکا علیه بشریت، دم از حمایت آمریکا می‌زنند، قطعا عقل سلیم ندارند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه امروز به لطف نیروهای مسلح و پشتیبانی و حمایت مردم، جمهوری اسلامی شاخ آمریکا را شکسته است، تصریح کرد: امروز این ایران اسلامی است که برای آمریکای قلدر شرط می‌گذارد؛ شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه مشهود است و این جبهه مقاومت است که آمریکا و ایادی او را مجبور به پذیرش شروط می‌کند؛ قدرتی که امروز آمریکا را از پای درآورده، حمایت ایران اسلامی از جبهه مقاومت است.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با اشاره به اقدام برخی صاحب‌خانه‌ها در افزایش غیر عرف اجاره بها عنوان کرد: صاحب‌خانه‌ها به مستاجران رحم داشته باشند؛ اداره صمت هم نظارت جدی بر اجاره‌ها داشته باشد که ظلمی بر مستاجران نشود؛ قانونی تصویب شده که در تهران ۲۵ درصد و در سایر نقاط کشور ۲۰ درصد اجاره بها افزایش پیدا کند که همه باید به آن پایبند باشند.

وی با اشاره به اینکه مظاهر فساد دل خانواده‌های شهدا و رهبری را خون کرده است، گفت: تذکر لسانی باید در جامعه ترویج شود؛ باید در برابر مظاهر فساد ازجمله بی‌حجابی و بدحجابی غیرت دینی داشته باشیم؛ امروز متاسفانه افتخارات و نمایش‌ها به قبرستان‌ها هم رسیده است تا جایی که عکس خانم جوان را روی سنگ قبر می‌گذارند.

امام جمعه سرخس در ادامه با تقدیر از اقدامات جهادی فرماندار سرخس تصریح کرد: از اقدامات جهادی فرماندار سرخس در رفع مشکلات چندین ساله آب شرب روستاها به ویژه تامین آب شرب روستای شورلق قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این اقدامات جهادی تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام بختیاری همچنین از اقدام شهرداری و شورای شهر سرخس در خصوص آسفالت معابر تقدیر کرد و گفت: وضعیت آسفالت معابر شهر سرخس مناسب نیست و نهضت آسفالت معابر باید توسط شهرداری و شورای شهر ادامه پیدا کند.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان برای برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر کرد.

انتهای پیام/