راهبرد مقاومت ما را به قله‌های عزت رسانده است
راهبرد مقاومت ما را به قله‌های عزت رسانده است
امام جمعه سرخس گفت: راهبرد مقاومت ما را به قله‌های عزت رسانده و به‌وسیله این راهبرد نام فرزندان ایران اسلامی به شیران دلاور و مردان کارزار شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس گفت: دفاع مقدس ما شاخ و برگی از درخت تنومند عاشورای حسینی است و جنگ تحمیلی ۸ ساله، اسلام رو به جهان معرفی کرد و دشمنان اسلام را رسوا کرد.

امام جمعه سرخس افزود: معرفی افرادی که اسلام ناب را برافراشته‌اند، مسلمان نماها را رسوا کرد.

وی عنوان کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس روحیه خودباوری را به ما داد زیرا انسان در شرایط سخت گوهر خودش رو پیدا می کند؛ ما در جنگ سلاح نداشتیم ولی اعتقاد، ایمان، صفا و صمیمیت داشتیم.

خطیب جمعه سرخس با بیان اینکه ما در جنگ با اتکا به خدا روی پای خودمان ایستادیم، گفت: در جنگ همه با هم برادر بودند و فرمانده و سرباز از هم شناخته نمی‌شدند.

حجت الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه جنگ و دفاع مقدس برای ما دستاوردهای بزرگی را به وجود آورد، گفت: عزت یکی از این دستاوردهاست که رهبر معظم انقلاب درباره آن از واژه جمهوری عزت استفاده کردند؛راهبرد مقاومت را از جنگ آموختیم، این راهبرد مقاومت ما را به قله‌های عزت رسانده و به‌وسیله این راهبرد نام فرزندان ایران اسلامی به شیران دلاور و مردان کارزار شناخته می‌شود.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه زبونی و خواری به خاطر راهبرد سازش است اظهار کرد: راهبرد سازش از بعضی از کشورهای اسلامی «گاو شیرده» ساخته است و راهبرد مقاومت ما را «شیر غرنده» ساخته که دشمن جرأت نزدیک شدن به ما را ندارد.

وی افزود: امروز هم به برکت این روحیه مقاومت و فرهنگ عاشورایی بعد از چهل سال هنوز در برابر استکبار مقاومت می‌کنیم.

حجت الاسلام بختیاری اظهار کرد: تنها راه سعادت ما و رساندن پرچم به امام زمان گوش دادن به حرف ولایت است

امام جمعه سرخس در پایان با اشاره به سفر وزیر راه، معاون وزیر کشور و معاون وزیر نیرو به سرخس گفت: امیدواریم حضور مسئولان کشوری در سرخس باعث رشد و پیشرفت منطقه شود.

انتهای پیام/