افتتاح مدرسه ۸ کلاسه خیری روستای حسن آباد سرخس/ از ۳۰ معلم نمونه سرخسی تقدیر می شود
افتتاح مدرسه ۸ کلاسه خیری روستای حسن آباد سرخس/ از ۳۰ معلم نمونه سرخسی تقدیر می شود
مدیر آموزش و پرورش سرخس گفت: همزمان با هفته معلم، مدرسه 8 کلاسه خیری حضرت خدیجه (س) روستای حسن آباد سرخس با حضور خیران افتتاح و به بهره برداری می رسد.

عباس دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان سرخس گفت: مدرسه ۸ کلاسه حضرت خدیجه (س) در روستای حسن آباد که با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان توسط خیران ساخته شده است، در هفته معلم افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

مدیر آموزش و پرورش سرخس افزود: تجلیل از بازنشستگان فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان فرهنگی، برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از همکاران فرهنگی در بخش مرکزی و مرزدارن از برنامه های اجرایی هفته معلم در شهرستان است.

 

وی به برگزاری همایش مدیران و تقدیر از معلمان نمونه در هفته معلم اشاره و خاطرنشان کرد: در این همایش از ۳۰ نفر معلم نمونه شهرستان تقدیر می شود.

 

دادمحمدی برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری مسابقات نهج البلاغه، حضور فرهنگیان در نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرستان و برگزاری جشن مبعث را از دیگر برنامه های اجرایی هفته معلم در شهرستان عنوان کرد.

 

هفته گرامیداشت مقام معلم از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/