اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس تا ۱۰ روز آینده/ مصاحبه دیگری نداریم
اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس تا ۱۰ روز آینده/ مصاحبه دیگری نداریم
نوری‌زاده گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی بیمارستان غدیر نفت شهرستان سرخس تا 10 روز آینده اعلام و به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: بعد از انجام آزمون کتبی بیمارستان غدیر نفت شهرستان سرخس و برای شفاف‌سازی بیشتر در روند آزمون، به اعتراضات برخی داوطلبان در این مرحله نیز با نظارت فرمانداری، دادستانی و دفتر نماینده مجلس رسیدگی شد.

سرپرست فرمانداری سرخس افزود: مصاحبه علمی داوطلبان این آزمون از تاریخ ۲۳ مهرماه به مدت سه روز انجام شد و تمامی مراحل مصاحبه نیز ضبط شده است.

وی با بیان اینکه تمامی مصاحبه‌کنندگان از خارج استان بودند، تصریح کرد: برای شفاف‌سازی بیشتر حتی مصاحبه‌کنندگان به نمره کتبی داوطلبان دسترسی نداشتند.

نوری‌زاده گفت: در اعلام نتایج نهایی، میزان تاثیر نمرات کتبی و مصاحبه در نمره نهایی به این صورت خواهد بود که از ۱۰۰ درصد نمره نهایی، ۶۰ درصد مربوط به نمره آزمون و ۴۰ درصد مربوط به نمره مصاحبه است.

سرپرست فرمانداری سرخس با تاکید بر اینکه مصاحبه دیگری از داوطلبان گرفته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: با نظارت فرمانداری، دادستانی و دفتر نماینده مجلس، نتایج نهایی آزمون استخدامی بیمارستان غدیر نفت شهرستان سرخس تا ۱۰ روز آینده اعلام و به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی