ائتلافی به نام ائتلاف گفتمان رهبری، موجودیت خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. این ائتلاف در مانیفیست خود آورده است:

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائتلافی به نام ائتلاف گفتمان رهبری، موجودیت خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. این ائتلاف در مانیفیست خود آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پس از سالها تجربه سیاست ورزی توسط نخبگان کشور و دست به دست شدن قدرت در میان نمایندگان طیفهای مختلف فکری از یک سو و تغییر رفتار بازیگران بین المللی در برابر ایران از رویارویی سخت به تقابل نرم، حرکت ملت در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران بر سر یک دو راهی سرنوشت ساز قرار گرفته است.

طی این سالها دو گرایش اصلی با محوریت انزجار افراطی از عقاید و مظاهر تمدن غرب و کسب استقلال محض از یک سو و دلبستگی افراطی به عقاید و هویت غرب و وارد شدن در دایره وابستگی تمام عیار به آن، در کشور مشاهده می شود. نقش نمایندگی از این دو گرایش را اکنون، دو جناح اصلی ایفاء می کنند که نام آن دو برای همه شناخته شده است. اصولگرایان و اصلاح طلبان.

ما بر این اعتقاد هستیم که اصرار مفرط به هریک از دو دیدگاه فوق، تامین کننده حقوق اجتماعی ملت نیست و تسلط کامل هر یک از این دو جناح بر کشور زیانهای جبران ناپذیری در پی خواهد داشت و آنچه مسلم است نیاز همزمان کشور به عقاید پاک از یک سو و روشهای مدرن از سوی دیگر است.

همچنانکه اداره کشور و هدایت مردم به اهداف سکولار و بی سرانجام، وابستگی هویتی به غرب و ورود به دایره وابستگی تدریجی کشور را دربر دارد، دور ماندن کشور از جاده روش های جدید و ابزارهای مدرن زندگی، سلب آرامش و آسایش از مردم بوده و نقض حقوق اساسی آنها بشمار می رود.

هان ای مردم غیور ایران اسلامی؛
شرایط حساس کنونی کشور، خصوصا در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با شرایط اوایل انقلاب مشابه است زیرا ملت ایران، در حال انتخاب یک هویت برای قوه مقننه کشور است که نمونه کوچکتری از هویت ملت بزرگ ایران را تشکیل خواهد داد.

به دلایل فوق انتخاب یک هویت ملی بر پایه “اهداف پاک و ابزارهای مدرن” از حقوق اولیه ملت سربلند ایران اسلامی است که با انتخاب نمایندگان “ائتلاف گفتمان رهبری” تامین خواهد شد.

ائتلاف گفتمان رهبری

لازم به ذکر است که این ائتلاف تا کنون نامی از اعضا، گروه ها و یا کاندیداهای عضو نبرده است.

انتهای پیام/