اعلام برائت دانش‌آموزان سرخسی از تن دادن به بردگی نظام استکباری/ اجرای اسناد بومی مانع نفوذ بیگانگان در امر حیاتی تعلیم و تربیت است
اعلام برائت دانش‌آموزان سرخسی از تن دادن به بردگی نظام استکباری/ اجرای اسناد بومی مانع نفوذ بیگانگان در امر حیاتی تعلیم و تربیت است
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان سرخس در بیانیه‌ای به مناسبت سیزده آبان تاکید کرد: ما دانش‌آموزان معتقد و انقلابی اعلام می‌کنیم، تن به بردگی نظام سلطه نخواهیم داد و نخواهیم گذاشت مسیر تربیت ما امضای سلطه‌گران غربی را داشته باشد، ولو این مسیر را بین‌المللی بدانند و به نام سندهای خوش‌چهره و زشت‌باطن القاء کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان سرخس به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الذی لایُحِب المُستَکبِرین»
تقویم پرافتخار انقلاب اسلامی، مملو از روزهایی است که در عین غرورآفرینی یادآور ارزش‌های انقلابی و اسلامی است؛ سیزده آبان نیز یکی از این روزهاست که موجب افتخار دانش‌آموزان و دانشجویان است.

تسخیر لانه‌ی جاسوسی دیکتاتور بین‌المللی، دولت امپریالیستی آمریکا، برگرفته از الگوی انقلابی امام خمینی (ره) و ایستادگی آن رهبر فرزانه است؛ جبهه‌ی استکبار با تمام هیبت پوشالی خود که ناشی از همراهی طاغوت زمان بود، نتوانست مقابل خون دانش‌آموزان و بصیرت دانشجویان تاب بیاورد.

نبرد دو جبهه‌ی مستکبران و مستضعفان همواره و تا به امروز ادامه داشته است؛ ما دانش‌آموزان دهه‌ی چهارم انقلاب اسلامی نیز همچون نسل گذشته خود و الگو گرفته از بصیرت پدرانمان این دو جبهه را از هم بازشناخته و خود را مفتخر به حمایت همه‌جانبه از تفکر انقلابی میدانیم.

راه رشد نهال‌های انقلابی مستضعفان در تمام جهان هنوز هم گرفتار ظلم مستکبران است و ما تلاش در راه برطرف کردن این ظلم را برخود واجب می‌دانیم؛ امروزه نیز همانند همان ایام نیاز به تسخیری دیگر است و ما دانش‌آموزان در حال حاضر نیز دچار دسیسه‌های استکباری نظام غرب شده‌ایم.

لانه‌ی جاسوسی دیگری این‌بار ذهن و فکر آینده‌سازان ملت را مورد هدف قرار داده است؛ پیاده‌سازی سندهای بالادستی مغایر با ارزش‌های اسلامی از منبعی چون لانه‌های جاسوسی خط می‌گیرد، چه به صورت نفوذ سخت و چه به صورت نفوذ فکری در مسئولان امر.

ما دانش‌آموزان معتقد و انقلابی اعلام می‌کنیم، تن به بردگی نظام سلطه نخواهیم داد و نخواهیم گذاشت مسیر تربیت ما امضای سلطه‌گران غربی را داشته باشد، ولو این مسیر را بین‌المللی بدانند و به نام سندهای خوش‌چهره و زشت‌باطن القاء کنند.

اینک ضمن حضور پرشور خود در گرامیداشت یوم الله سیزده آبان، لازم می‌دانیم نکاتی را به مسئولان کشور ایران اسلامی، به خصوص مسئولان مرتبط با امر آموزش و پرورش رسانده و توجه ایشان را به این موارد جلب کنیم:

۱٫ ما دانش‌آموزان مسلمان و دغدغه‌مند، پیاده‌سازی اسناد غربی در نظام تربیتی را تحمل نکرده و از مسئولان مربوطه خواهان توجه به اسناد بومی همانند سند تحول بنیادین و سند برنامه‌ی درسی ملی هستیم که ضمن حرکت در مسیر بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، مانع نفوذ بیگانگان در امر خطیر و حیاتی تعلیم و تربیت است.

۲٫ تلاش در راه اعتلای فرهنگی و اقتصادی و علمی کشور عزیزمان را هدف خود قرار داده و به افزایش سهم مهارت‌آموزی در برنامه‌های درسی تاکید می‌کنیم.

۳٫ بصیرت انقلابی و اعتقاد راسخ به ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی را دو ویژگی دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی دانسته و خواهان توجه بیشتر به فعالیت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در قالب تشکل‌های انقلابی هستیم.

در پایان ضمن دعوت از تمامی دانش‌آموزان ایران اسلامی و آحاد ملت در برگزاری پرشور یوم‌الله سیزده آبان، بار دیگر از استکبار جهانی اعلام برائت کرده و پایداری ملت را در راه مقاومت اسلامی خواستاریم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان سرخس- ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/