اشتغال مستقیم ۱۲۰۰ نیروی بومی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس
اشتغال مستقیم ۱۲۰۰ نیروی بومی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس
قائم مقام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ نیروی بومی شهرستان سرخس در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان اشتغال دارند و با فعال‌سازی حوزه لجستیک و ریلی، تعداد شاغلان افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.

علی تاتار، قائم مقام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: اشتغال نیروهای بومی در شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان سرخس از مهم‌ترین اولویت‌های این منطقه است و در این مسیر تمام ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.

تاتار افزود: منطقه ویژه اقتصادی سرخس یک ظرفیت مهم در اشتغال نیروهای بومی شهرستان است و از تمامی شرکت‌ها و صنایع مستقر در منطقه انتظار داریم نسبت به جذب نیروهای متخصص بومی استان اهتمام داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سرخس دارای ظرفیت بالایی برای اشتغال بومی‌ها است که در سال جاری با راه‌اندازی واحدهای نیمه‌راکد، شاهد بهبود وضعیت اشتغال هستیم.

قائم مقام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس تصریح کرد: اکنون بیش از ۱۲۰۰ نیروی بومی شهرستان در منطقه ویژه اقتصادی سرخس اشتغال دارند و با فعال‌سازی بیشتر به خصوص در حوزه لجستیک و ریلی، تعداد شاغلان افزایش قابل ملاحظه خواهد یافت.

تاتار یادآور شد: به هر میزان که اشتغال پایدار در شهرستان افزایش یابد، شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم خواهیم بود و جوانان می‌توانند به سمت موفقیت و پیشرفت حرکت کنند.

وی در پایان بیان کرد: تمام مسیرهای ایجاد اشتغال را تسهیل و هموار می‌کنیم و ان شاء الله تمامی ارگان‌های مربوطه در امر تولید و اشتغال باید بدون مانع‌ نسبت به افزایش اشتغال جوانان بومی تلاش کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی