استقبال هیئت‌های مذهبی سرخس در تامین کپسول اکسیژن بیماران کرونایی/ دولت سیزدهم باید دولتی مردمی، جوان و کار بلد باشد
استقبال هیئت‌های مذهبی سرخس در تامین کپسول اکسیژن بیماران کرونایی/ دولت سیزدهم باید دولتی مردمی، جوان و کار بلد باشد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: برای کمک به تامین کپسول اکسیژن بیمارانی کرونایی در شهرستان سرخس با هیئت‌های مذهبی طرحی را دنبال می‌کنیم که در کنار بحث اطعام در ایام محرم، نسبت به خرید کپسول اکسیژن هم اقدام کنند و این طرح مورد استقبال هیئت‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه ویروس منحوس کرونا دوباره طغبان کرده است، اظهار کرد: برای کمک به بیمارستان به ویژه مسئله مهم کمبود کپسول اکسیژن برای بیمارانی که در منازل قرنطینه هستند، با هیئت‌های مذهبی شهرستان طرحی را دنبال می‌کنیم که در کنار اطعام عزاداران حسینی و نیازمندان، نسبت به خرید کپسول اکسیژن هم اقدام کنند که این طرح مورد استقبال هیئت‌ها قرار گرفت.

امام جمعه سرخس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با بیان اینکه هفته دولت را پیش رو داریم، افزود: دولتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند که تشکیل شود، باید دولتی مردمی، جوان و کار بلد یعنی متخصص باشد.

وی خاطرنشان کرد: این سه شاخصه را اگر دولتی داشته باشد، برکاتی را به دنبالش خواهد داشت که امیدآفرینی به مردم و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی از جمله این برکات است.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: کابینه دولت سیزدهم این شاخصه‌ها را باید داشته باشد و مجلس شورای اسلامی نیز باید با دقت تمام توانش را در انتخاب وزرایی انقلابی، مردمی و کار بلد به کار گیرد.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه تحول در تمام ارکان قوه مجریه مطالبه مردمی است، گفت: کاهش بیکاری، مبارزه با گرانی و بالا بردن ارزش پول ملی باید در دستور کار دولت سیزدهم باشد.

امام جمعه سرخس همچنین به تحول در دستگاه قضایی اشاره و تصریح کرد: روند تحول در قوه قضائیه باید ادامه داشته باشد و قطعا توطئه‌های دشمنان با حضور در میدان رئیس دستگاه قضایی کشور که شاهد آن هستیم، خنثی می‌شود.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه واکسن ایرانی بیان کرد: امروز واکسن کرونا به عنوان یک کالای استراتژیک شناخته می‌شود و اگر واکسن ایرانی تولید نمی‌شد، رفع تحریم واکسن محقق نمی‌شد؛ واکسن ایرانی برکت موردتایید است و به ان شاء الله به تولید انبوه نیز می‌رسد.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه به تسلط طالبان بر افغانستان اشاره کرد و افزود: عجیب است که عده‌ای زمانی که داعش مردم سوریه و عراق را قتل و عام کرد و حتی مدافعان حرم را به تمسخر گرفتند، امروز دم از حمایت از مردم افغانستان می‌زدند.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: سوال اینجاست، چرا حزبی در ایران که پادوی آمریکا است به دنبال جنگ ایران با طالبان است؟ اشرف غنی پشت پرده با آمریکا بسته بود و حتی از طالبان استقبال کرد و با ده‌ها میلیون دلار از کشورش فرار کرد؛ عده‌ای به دنبال جنگ داخلی در افغانستان بودند و ایران هم از این توطئه باخبر است.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: نوکران آمریکا در ایران همراه با رسانه‌های معاند به دنبال توطئه و دمیدن در جنگ هستند؛ ایران قطعا کمک می‌کند تا دولت وفاق ملی در افغانستان شکل بگیرد و از طرفی ایران اسلامی قدرت خودش را نشان داده و کسی نمی‌تواند در برابر این قدرت، حماقتی داشته باشد.

انتهای پیام/