استخر چندمنظوره آموزش‌وپرورش سرخس بهره‌برداری شد/ سامانه‌های گرمایشی مدارس سرخس در سال ۹۷ استاندارد می‌شود
استخر چندمنظوره آموزش‌وپرورش سرخس بهره‌برداری شد/ سامانه‌های گرمایشی مدارس سرخس در سال ۹۷ استاندارد می‌شود
با حضور مدیرکل آموزش پرورش خراسان رضوی عصر امروز (شنبه) استخر چندمنظوره ولی‌عصر آموزش‌وپرورش شهرستان سرخس پس از 6 سال انتظار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، با حضور مدیرکل آموزش پرورش خراسان رضوی عصر امروز (شنبه) استخر ولی‌عصر آموزش‌وپرورش شهرستان سرخس پس از ۶ سال انتظار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا خدادادی، معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در حاشیه افتتاح این استخر در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس گفت: تمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان سرخس به‌غیراز خانه معلم تمام شده است و فقط یک مورد دیگر که انشعاباتش باقی‌مانده به‌زودی تکمیل می‌شود.

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استخر ولی‌عصر آموزش‌وپرورش شهرستان سرخس ۱۰۷۳ متر زیربنا دارد، ۲۵۰ متر موتورخانه و در حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی برای احداث آن هزینه شده است که خوشبختانه بعد از ۶ سال انتظار امروز این پروژه افتتاح شد.

خدادادی بیان کرد: امیدواریم با توجه به اینکه مردم سرخس لایق بیشترین خدمات هستند بتوانیم مدارس قدیمی را مقاوم‌سازی کنیم و در بحث تعمیر و تجهیز هم در حد توان آن‌ها را کمک کنیم.

وی عنوان کرد: ان شاء الله در سال ۹۷ سامانه‌های گرمایشی مدارس سرخس کاملاً استاندارد خواهد بود و حتی شاهد بخاری‌های گازی که بعضاً در مدارس استفاده می‌شود، نخواهیم بود.

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی درباره مدارس کلنگی اظهار کرد: آنچه ما در استان گزارش داریم مدرسه کلنگی در سرخس نداریم اما با توجه به اینکه هر سال آیین‌نامه‌ها تغییر می‌کند و آن سرانه‌ای که برای دانش آموزان موردنیاز است آن‌هم ابلاغ می‌شود، بر اساس آیین‌نامه‌های جدید، بخشی از مدارس سرخس نیاز به مقاوم‌سازی و بهسازی دارد که باید این مقاوم‌سازی و بهسازی انجام شود تا با آیین‌نامه‌های جدید هماهنگی داشته باشد.

انتهای پیام/ع