این اظهارات سیدحسن نصرالله پرشی بزرگ بود وسقف تهدیدهای اسرائیل در هر جنگ آینده، بسیار بالا برده شد

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانه های صهیونیستی در نخستین ارزیابی از اظهارات « سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در گفت وگو با شبکه المیادین، تاکید کردند که «این اظهارات سیدحسن نصرالله پرشی بزرگ بود وسقف تهدیدهای اسرائیل در هر جنگ آینده، بسیار بالا برده شد».

به گزارش ایرنا، بیشتر رسانه ها و پایگاه های صهیونیستی مصاحبه سیدحسن نصرالله را منعکس کردند.

«ایهود یعری» تحلیلگر امور عربی کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: سیدحسن نصرالله تنها درجه سطح تهدیدهای متوجه اسرائیل را ارتقا نداد بلکه یک پرش کامل و بلند انجام داد.

وی افزود: سیدحسن نصرالله گفت که تنها مخازن آمونیاک کارخانه های شیمیائی نزدیک حیفا هدف نیستند بلکه در اسرائیل(فلسطین اشغالی) تاسیسات و نیروگاه های هسته ای، زرادخانه های سلاح هسته ای ، کلاهک های هسته ای و انبارهای زباله های هسته ای و مشابه این ها وجود دارد.
یعری اضافه کرد که « سیدحسن نصرالله گفت که حزب الله فهرستی کامل از اهداف و موقعیت های آنها را در اختیار دارد که در هنگام شعله ور شدن آتش جنگ این اهداف با موشک های دقیق زده خواهند شد.

این تحلیلگر صهیونیست خاطرنشان کرد: به معنای دیگر سیدحسن نصرالله فقظ از مخازن آمونیاک سخن نگفت بلکه از تلاش ها برای هدف گرفتن داشته های هسته ای اسرائیل سخن گفت و تاکید کرد که لبنان در جنگ آینده هزینه زیادی می پردازد اما هزینه اسرائیل بسیار بزرگتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: سیدحسن نصرالله به ما گفت که به نظر نمی رسد جنگی در آینده نزدیک رخ دهد اما ما را با فکر این جنگ تنها گذاشت تا همواره به این تهدید بیندیشیم.

کانال سوم تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گفت که سیدحسن نصرالله تاکید کرد که حزب الله در هر جنگ آینده با اسرائیل خط قرمزی نمی شناسد.

انتهای پیام/