اردوی جهادی خادمیاران بنیاد سلامت آستان قدس در سرخس
اردوی جهادی خادمیاران بنیاد سلامت آستان قدس در سرخس
به مناسبت چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی اردوی جهادی یک روزه با حضور تیم ویژه متخصصان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام رضا(ع) و گروه پزشکی تخصصی خادمیاران بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در روستای بزنگان سرخس امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به مناسبت چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی اردوی جهادی یک روزه با حضور تیم ویژه متخصصان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام رضا(ع) و گروه پزشکی تخصصی خادمیاران بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در روستای بزنگان شهرستان سرخس امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

در این اردوی جهادی یک روزه ۶۰۰ نفر از مردم روستای بزنگان و روستاهای تابعه از خدمات دندان‌پزشکی، پزشک متخصص، پزشک عمومی و پرستار به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

این گروه جهادی چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۶ و ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ به پنج دهستان در غرب و شرق شهرستان سرخس اعزام می‌شوند و در مرکز این دهستان‌ها به ارائه خدمات تخصصی پزشکی و خدمات دارویی رایگان به بیماران کم‌برخوردار روستاهای هر دهستان می‌پردازند.

بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از ظرفیت خادمیاران سلامت این بنیاد در قالب برگزاری اردوهای جهادی در مناطقی مانند سرخس، باخرز و کلات خدمات ارزنده‌ پزشکی به بیماران محروم در ادوار مختلف ارائه کرده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس