ارائه خدمت پزشکی به ۲۴۰ نفر از اهالی روستاهای محروم سرخس
ارائه خدمت پزشکی به ۲۴۰ نفر از اهالی روستاهای محروم سرخس
علیپور اصل گفت: گروه جهادی پزشکی «پویش محبت» با همت و پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، به 240 نفر از مردم روستای محروم یکه‌بید شهرستان سرخس و روستاهای توابع آن خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

جواد علیپور اصل، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی «پویش محبت» با همت و پشتیبانی معاونت مشارکت‌های مردمی، رئیس شبکه‌های مردمی و رئیس پشتیبانی و تدارکات کمیته امداد استان خراسان رضوی و همچنین همکاری مرکز نیکوکاری آل یاسین با حضور در یکی از محروم‌ترین روستاهای توابع شهرستان سرخس به نام یکه بید و روستاهای توابع، به فاصله ۱۲۰ کیلومتری از مرکز شهر به مردم این روستا‌ها خدمات درمانی ارائه کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخس خاطرنشان کرد: این گروه جهادی پزشکی شامل پزشکان متخصص زنان، عمومی، دندان‌پزشک، ماما و پرستار با استقرار در روستای یاد شده، به مردم این روستاها خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: در این اردوی جهادی، گروه جهادی پزشکی به مدت یک روز بیش از ۲۴۰ بیمار در این روستاها را به صورت رایگان ویزیت، درمان و تجویز دارو کردند.

علیپور اصل در پایان گفت: ارزش داروهای تجویزی برای این ۲۴۰ بیمار ۸۰ میلیون تومان برآورد شد.

انتهای پیام/