ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی در دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد سرخس
ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی در دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد سرخس
رئیس شبکه دامپزشکی سرخس گفت: علیرغم شروع فصل گرمای طاقت‌فرسا در شهرستان سرخس و مصادف شدن ماه مبارک رمضان با این فصل از سال، مراجعه به روستاها برای انجام خدمات بهداشتی همچنان توسط کارکنان دامپزشکی سرخس ادامه دارد.

عباس باغبان نژاد در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: علیرغم شروع فصل گرمای طاقت‌فرسا در شهرستان سرخس و مصادف شدن ماه مبارک رمضان با این فصل از سال، مراجعه به روستاها و مراتع برای انجام خدمات بهداشتی همچنان توسط کارکنان  دامپزشکی سرخس ادامه دارد.

 

رئیس شبکه دامپزشکی سرخس افزود: طبق گزارش سازمان هواشناسی کشور، دمای شهرستان سرخس در ۱۹ خردادماه به۴۷ درجه سانتی‌گراد رسید.

 

باغبان نژاد خاطرنشان کرد: انجام مایه‌کوبی دام‌های شهرستان به‌منظور پیشگیری از بیماری‌های عفونی دام مانند تب برفکی، آبله، آگالاکسی، آنتروتوکسمی، قانقاریا و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان از قبیل هاری، شاربن(سیاه‌زخم)، بروسلوز(تب مالت) در حال اجرا است.

 

وی از دامداران درخواست کرد با توجه به ساده و کم‌هزینه بودن پیشگیری نسبت به درمان، با اکیپ‌های واکسیناسیون دامپزشکی همکاری و از این طریق به ارتقای بهداشت و سلامت دام خود کمک کنند.

انتهای پیام/