انتقاد فرماندار سرخس از بی‌توجهی برخی اصناف به پروتکل‌های بهداشتی
انتقاد فرماندار سرخس از بی‌توجهی برخی اصناف به پروتکل‌های بهداشتی
رجبی مقدم با بیان اینکه برخی اصناف سطح شهر سرخس پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: اصنافی که مجوز فعالیت در این ایام را دارند باید فعالیت آن‌ها طبق قوانین مصوب ستاد کرونا شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به‌منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی، عصر امروز فرماندار و جمعی از بازرسان مرکز بهداشت و اتاق اصناف شهرستان سرخس به همراه برخی اعضای ستاد مقابله با کرونا از اصناف سطح شهر سرخس بازدید کردند.

محمدرضا رجبی مقدم، فرماندار شهرستان سرخس در حاشیه این بازدید با تأکید بر اینکه برخی اصناف سرخس با رعایت نکردن نکات بهداشتی سبب ایجاد نگرانی‌های جدی در جامعه می‌شوند، اظهار کرد: با ادامه این روند ضمن اخطار، واحدهای صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در ابتدا تذکر کتبی و در مرحله دوم پلمب می‌شوند.

وی با بیان اینکه برخی فروشگاه‌ها و اصناف سطح شهر سرخس پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: اصنافی که مجوز فعالیت در این ایام را دارند باید فعالیت آن‌ها طبق قوانین مصوب ستاد کرونا شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

رجبی مقدم بیان کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تقابل با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است و از اصناف انتظار می‌رود، قوانین و پروتکل‌های اعلام‌شده در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار سرخس با اشاره به اینکه اصناف شهرستان در گام اول اجرای برنامه مقابله با کرونا همکاری خوبی داشتند، گفت: در این راستا برخی از واحدهای صنفی نسبت به اجرای این طرح بی‌توجه بودند که واحد صنفی آن‌ها پلمب شد و برای تعطیلی تذکر دریافت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلی در تأمین ماسک موردنیاز مراکز درمانی نداریم، عنوان کرد: اقلام بهداشتی بدون هیچ مشکلی توزیع می‌شود و مواد ضدعفونی‌کننده نیز به‌اندازه نیاز در سطح شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/