رسالت امروز رسانه‌ها پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است
رسالت امروز رسانه‌ها پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است
محمد علیزاده گفت: پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشت مردم دو رسالت امروز رسانه‌ها است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

محمد علیزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان سرخس با سلامت کامل برگزار شد، اظهار کرد: با نظارت جدی و قاطعی که با همکاری شبکه نظارت انتخابات صورت گرفت، حتی یک شکایت هم از سوی هیچ جریانی نداشتیم.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان سرخس افزود: برای برگزاری انتخابات سال آینده ریاست جمهوری نیز که حدود سه ماه دیگر فرآیندهای آن آغاز می‌شود، دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان سرخس در آمادگی کامل قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعامل خوبی میان دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان سرخس با شورای تامین و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با انتخابات شهرستان داریم که به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.

علیزاده در ادامه به رسالت رسانه‌ها در مواجهه با مطالبات مردم اشاره و بیان کرد: رسانه‌ها برای بازتاب مطالبات مردم باید اصل شفاف‌سازی را سرلوحه کارشان قرار بدهند که در این صورت اعتماد مردم و مخاطبان به رسانه تقویت می‌شود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان سرخس تصریح کرد: پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشت مردم دو رسالت دیگری است که بایستی رسانه‌ها امروز به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در پایان به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان در سرخس اشاره کرد و گفت: این مراسم ۲۶ تیرماه هم‌زمان با سالروز تأسیس شورای نگهبان در سالن سینمای شهرک گاز شهید مهاجر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/