انتقاد از تعطیلی پایگاه‌های اورژانس در سرخس
انتقاد از تعطیلی پایگاه‌های اورژانس در سرخس
دادستان عمومی و انقلاب سرخس با انتقاد از شبکه بهداشت و درمان سرخس گفت: کمتر شهرستانی هست که اورژانسش تعطیل شود و به خاطر تاخیر در پرداخت اضافه کار کسی حق ندارد کار را تعطیل کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، محمدرضا رجبی مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان سرخس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه مقابله با کرونا باید تمام واقعیت‌ها به موقع به مردم گزارش شود.

فرماندار سرخس بیان کرد: اعتقاد ما به این است که دی‌کلینیک غدیر نفت باید توسط وزارت نفت تجهیز شود و به مردم شهرستان نیز خدمات رسانی کنند و واگذاری آن به شبکه بهداشت و درمان سرخس باعث می‌شود این دی‌کلینیک هم مانند بیمارستان لقمان حکیم شود.

وی با اشاره به کم شدن تعداد نیروهای پرستار و تعطیل شدن پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای سرخس گفت: متاسفانه این قابل پذیرش نیست که به دلیل نگرفتن اضافه کار یا پایان طرح نیروها، پایگاه‌های اورژانس ‌سرخس تعطیل شود.

انتقاد دادستان سرخس از شبکه بهداشت و درمان

حیدر جهانی نیز در این جلسه با بیان اینکه هدف از بررسی و بازرسی‌ها مچ‌گیری نیست، اظهار کرد: هدف ما این است که جلوی تضییع حقوق بیت المال را بگیریم و با کسانی که در کارشان مسامحه دارند برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس در ادامه از شبکه بهداشت و درمان سرخس انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شبکه بهداشت و درمان در ابتدای شیوع ویروس کرونا یک مقدار کار را سست گرفت.

وی با اشاره به تعطیلی پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای سرخس تصریح کرد: کمتر شهرستانی را داریم که اورژانس آن تعطیل شود و به خاطر تاخیر در پرداخت اضافه کار کسی حق ندارد کار را تعطیل کند.

جهانی بیان کرد: بنده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره کمبود اقلام ضدعفونی و بهداشتی تلفنی گفت‌وگو کردم اما ایشان در جواب بنده گفتند اقلام ضدعفونی در دانشگاه موجود است اما پیگیری از سوی شبکه بهداشت و درمان سرخس برای دریافت اقلام انجام نشده است و باید پیش بینی لازم درباره امکانات مقابله با موج دوم کرونا نیز انجام شود.

دادستان سرخس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مراسمات عروسی در منازل در حال برگزاری است، باید تالارهای عروسی فعال شود تا بتوان روی رعایت بهداشت در مراسمات عروسی نظارت داشته باشیم.

وی در پایان درباره خرید گندم در سرخس گفت: در ایامی که خرید گندم توسط سیلوهای تعاون روستایی انجام می‌شود متاسفانه افرادی در حال خرید گندم هستند که احتمال قاچاق گندم توسط آنها وجود دارد.

انتهای پیام/