بازار مسکن در سرخس آشفته و گرفتار دلال‌ بازی شده است
بازار مسکن در سرخس آشفته و گرفتار دلال‌ بازی شده است
حجت‌الاسلام سیستانی با انتقاد از وضعیت قیمت مسکن در سرخس گفت: بازار مسکن در شهرستان سرخس آشفته و گرفتار دلال بازی شده و دلالان به دلایل واهی مسکن را به قیمت‌های گزاف خرید و فروش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخس با تاکید بر اینکه کشور ۵۰ ایالتی آمریکا این روزها حال خوشی ندارد، اظهار کرد: بی‌سابقه‌ترین اعتراضات در چند دهه اخیر در آمریکا شکل گرفته و شهرهای آمریکا در حالت جنگی هستند.

امام جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه آمریکا همان آمریکا است، افزود: سال‌های سال مردم دنیا این چهره آمریکا را دیدند و شاهد ظلم‌ها و جنایت‌های او بودند، اما اکنون حکایت این است که امروز شهروند آمریکایی هم برای آمریکا دیگر ارزشی ندارد.

وی تصریح کرد: تا دیروز شعار “نمی‌توانیم نفس بکشیم” را مسلمانان و مردم جهان و منطقه از دست جنایت‌های آمریکا فریاد می‌زدند، اما امروز خود مردم آمریکا این شعار را فریاد می‌زنند.

حجت‌الاسلام سیستانی با اشاره به اینکه کشور آمریکا بر پایه کشتار و جنایت و استعمار شکل گرفته است، عنوان کرد: میلیون‌ها انسان کشته شدند تا آمریکا شکل بگیرد.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه افول موریانه‌‌ای آمریکا در جریان است، گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا یکی از عوامل تسریع‌کننده افول این کشور است که سر برداشته و این سنت الهی است که طاغوت‌ها از صحنه روزگار محو خواهند شد.

امام جمعه موقت سرخس خاطرنشان کرد: همچون کشتی بزک کرده تایتانیک آمریکا هم به زودی غرق خواهد شد.

وی تصریح کرد: شکست های راهبردی بزرگ آمریکا در منطقه، ناتوانی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی، شکست تحریم‌ها در حیاط خلوت آمریکا و ناتوانی در مهار بیماری کرونا امروز قدرت پوشالی آمریکا را به رخ جهانیان کشیده است.

حجت‌الاسلام سیستانی با تاکید بر اینکه جهان بدون آمریکا در حال تحقق است، گفت: غرب پرستان داخلی از اندیشه باطل تکیه و حمایت از آمریکا بیرون بیایند.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با انتقاد از وضعیت قیمت مسکن در شهرستان سرخس اظهار داشت: بازار مسکن در شهرستان سرخس آشفته و گرفتار دلال بازی شده و دلالان به دلایل واهی مسکن را به قیمت‌های گزاف خرید و فروش می‌کنند.

امام جمعه سرخس در پایان تاکید کرد: از مسئولان شهرستان درخواست داریم، اجازه ندهند دلال‌ها بازار مسکن را به دلایلی که منطقی نیست، بهم بریزند.

انتهای پیام/