خدمت به محرومان شعار انقلاب اسلامی است/ اعمال مجلس یازدهم می‌تواند سنگ بنای گام دوم انقلاب باشد
خدمت به محرومان شعار انقلاب اسلامی است/ اعمال مجلس یازدهم می‌تواند سنگ بنای گام دوم انقلاب باشد
حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه خدمت به محرومان شعار انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان ما باید خادم مردم باشند و درد مردم مستضعف را درک کنند، این عمل به همان مکتب امام(ره) است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اظهار کرد: حماسه قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ خمیرمایه نهضت مبارک ملت بزرگ ایران و روز تولید بذر انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه سرخس افزود: ملت ما اگر می‌خواهد این بذر مبارک را جستجو کند باید در عصر عاشورا آن را جستجو کند؛ روزی که خون سید شباب اهل جنت حسین بن علی علیه‌السلام روی زمین ریخت، خونی که تا ابد در انقلاب‌های الهی جاری است.

وی با تأکید بر اینکه اگر عاشورا و حرارت حسینی نبود قیام ملت ایران به نتیجه نمی‌رسید، بیان کرد: قیام ما در حقیقت الگو گرفته از قیام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است.

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: هرجایی موفق شدیم قله‌های عزت را طی کنیم، مکتب امام خمینی(ره) که ذخیره الهی است را الگو کردیم.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به سه عنصر اصلی مکتب حضرت امام(ره) تصریح کرد: مکتب امام خمینی(ره) از سه عنصر مهم معنویت، عدالت و عقلانیت برخوردار است.

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: این سه عنصر، اتکا به آراء مردم، اخلاص برای خدا، توکل و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام و خدای متعال، اخلاق‌مداری و خدمت به محرومان را در خود جای داده است.

وی بابیان اینکه خدمت به محرومان شعار انقلاب ما است، عنوان کرد: مسئولان ما باید خادم مردم باشند و درد مردم مستضعف را درک کنند، این عمل به همان مکتب امام است.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم اولین مجلس در چله دوم انقلاب است و تمام اعمال این مجلس می‌تواند سنگ بنای گام دوم انقلاب باشد.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به انتخاب هم‌رزم حاج قاسم به‌عنوان رئیس مجلس یازدهم اظهار داشت: انتخاب آقای قالیباف که هم‌رزم حاج قاسم سلیمانی و یک نیروی جهادی است به‌عنوان رئیس قوه قانون‌گذاری کشور به‌منزله این است که یک سیلی محکمی در آغاز به کار مجلس یازدهم نمایندگان ما به آمریکا زدند.

امام‌جمعه سرخس در ادامه با اشاره به پیروزی بزرگ ایران اسلامی در شکستن تحریم‌ها و اعزام نفت‌کش به ونزوئلا تصریح کرد: پیروزی جبهه ایران اسلامی در مسئله نفت‌کش‌ها نشان داد که ما می‌توانیم در حیاط‌خلوت آمریکا نفت خودمان را صادر کنیم و آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی نشان داد که ایران اسلامی امروز به یک قدرت جهانی دست پیدا کرده و در رخدادهای جهانی تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا گفت: آمریکا امروز آن‌قدر ذلیل شده که مدام دست به تحریم می‌زند و تحریم ناجا هم توسط آمریکا نشانه این است که این مجموعه کار خودش را درست انجام داده و یک موفقیت را کسب کرده است.

وی با محکومیت این اقدام آمریکا تأکید کرد: به نیروی انتظامی از اینکه دشمنان این ملت و شیطان بزرگ از این مجموعه عصبانی است، تبریک می‌گوییم؛ نیروی انتظامی ما به‌عنوان یک نیروی مردمی امروز برای حفظ ارزش‌های اسلامی سر از پا نمی‌شناسد و جان‌فشانی می‌کند.

انتهای پیام/