روز قدس جبهه مقاومت را علیه رژیم صهیونیستی بسیج می‌کند/ امسال انزجار از اسرائیل در فضای مجازی فراگیر می‌شود
روز قدس جبهه مقاومت را علیه رژیم صهیونیستی بسیج می‌کند/ امسال انزجار از اسرائیل در فضای مجازی فراگیر می‌شود
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه خوابی که دشمن برای فراموشی مسئله فلسطین دیده یک خواب پریشان است، گفت: اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی در روز قدس امسال در فضای مجازی فراگیر می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه روز قدس روز همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است، اظهار کرد: این از عنایات الهی است که پیروزی جبهه مقاومت بر رژیم منحوس صهیونیستی قطعی خواهد بود.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه ویروس رژیم اشغالگر صهیونیستی یعنی «کووید۱۹۴۸» از ویروس «کووید۱۹» خطرناک‌تر است، تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی مردم یک کشور را از سرزمین خودشان به زور بیرون کرده و با کمک آمریکا و مزدورانش همچنان به اقدامات غاصبانه خود ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: یکی از نقشه‌های رژیم صهیونیستی این است که مردم دنیا مسئله فلسطین را فراموش کنند و امسال هم به خیال خام خودشان احساس کردند که با توجه به شیوع بیماری کرونا ملت‌های جهان از فلسطین مقاوم یادی نمی‌کنند، درحالی‌که این انزجار امسال در فضای مجازی قوی‌تر از هر سال نمایان می‌شود.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: خوابی که دشمن برای فراموشی فلسطین دیده یک خواب پریشان است و هر نقشه‌ای که دشمن برای فراموشی مسئله فلسطین تاکنون انجام داده نقشه بر آب شده است.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه روز قدس جبهه مقاومت را علیه رژیم صهیونیستی بسیج می‌کند، گفت: امسال با سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در روز قدس تمام مردم جهان قلوبشان متوجه برائت و انزجار بیشتر از رژیم جعلی صهیونیستی خواهد شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس