توزیع ۷۶ هزار قرص «نان صلواتی» در سرخس
توزیع ۷۶ هزار قرص «نان صلواتی» در سرخس
رستم چوبدار از پخت و توزیع 76 هزار قرص «نان صلواتی» در شهرستان سرخس در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه خبر داد.

رستم چوبدار در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ایام ماه مبارک رمضان با حمایت امام‌جمعه و روحانیت معزز و با همت والای خیران نیک‌اندیش، مشارکت و همکاری مؤمنانه نانوایان و اتحادیه نانوایان و اداره صمت، پخت و توزیع نان صلواتی در این شهرستان انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان سرخس خاطرنشان کرد: در اولین مرحله و به مناسبت میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت و مساعدت خبازان در ۲۵ واحد نانوایی شهر سرخس و همکاری ستاد مردمی قرآن و عترت، خیران و مرکز نیکوکاری آل یاسین ۲۰ هزار قرص نان صلواتی پخت و در شهر سرخس توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع نان صلواتی در شب‌های قدر نیز ادامه دارد، بیان کرد: در این مرحله و در هر نوبت کاری بین ۱۵ تا ۲۴ واحد نانوایی در نقاط مختلف شهر و تعدادی از روستاهای این شهرستان اقدام به پخت ۵۶ هزار نان صلواتی و توزیع آن بین همشهریان روزه‌دار می‌کنند.

به گزارش نسیم سرخس، هرساله به مناسبت ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) پخت و توزیع نان صلواتی در شهرستان سرخس انجام می‌شود، اما امسال با حمایت و مساعدت نانوایان و خیران نیک‌اندیش این اقدام خداپسندانه در شب‌های قدر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/