مراسم شب‌ قدر با رعایت نکات بهداشتی در سرخس برگزار شد
مراسم شب‌ قدر با رعایت نکات بهداشتی در سرخس برگزار شد
مراسم شب‌ قدر نوزدهم با رعایت نکات بهداشتی در مساجد و مهدیه شهرستان سرخس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مراسم شب‌ قدر نوزدهم رمضان با رعایت نکات بهداشتی در مساجد و مهدیه شهرستان سرخس برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در مراسم شب قدر نوزدهم که در مسجد امام رضا علیه‌السلام سرخس برگزار شد، اظهار کرد:  در حدیثی داریم که علمای امت پیامبر اسلام، جایگاهشان از برخی پیامبران بنی‌اسرائیل افضل‌تر است.

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: استکبار جهانی هر چه توطئه بکنند به خاطر این صاحب‌نفسان، توطئه به خودشان برمی‌گردد؛ ویروس بسازند و هر کاری که بکنند به برکت اولیاءالله توطئه به خودشان برمی‌گردد.

وی درباره ارزش شب قدر گفت: خداوند به این امت شبی را عنایت کرده به ارزش ۱۰۰۰ ماه تا از این طریق کیفیت عمر ما را بالا ببرد.

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: انسان باید تلاش کند و از خود و قلب خود محافظت کند تا لحظه آخر در این دنیا یعنی زمان مرگ با دین باشد زیرا انسان مدام دگرگون می‌شود و باید در راه دین ثابت‌قدم بود.

بختیاری مساجد را مرکز ذکر و رشد توصیف و عنوان کرد: در همین مساجد یاد گرفتیم که دین اسلام دین بهداشت و نظافت است، مانند غسل شب قدر که اولین عمل شب قدر است و این یعنی اهمیت نظافت در اسلام و مطمئناً مردم مؤمن ما با توجه به درسی که از اسلام گرفتند بیشتر و بهتر مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند و در مراسم‌های دینی و مذهبی شرکت می‌کنند زیرا اسلام دین بهداشت و نظافت است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس