سرداران اقتصادی با «جهش تولید» شوک بزرگی به دشمنان وارد کنند
سرداران اقتصادی با «جهش تولید» شوک بزرگی به دشمنان وارد کنند
امام‌جمعه سرخس گفت: سرداران اقتصادی ما همچون سرداران نظامی در عرصه جنگ اقتصادی باید با «جهش تولید» شوک بزرگی بر دشمنان این مرزوبوم وارد کنند، همچون شوک بزرگ ماهواره نور که پیکره استکبار را لرزاند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری امروز ۱۹ اردیبهشت ۹۹ در نهمین خطبه مجازی نماز جمعه سرخس که به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به‌صورت مجازی منتشر شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور عراق اظهار کرد: شرایط کرونایی در عراق، سقوط قیمت نفت و معضل انتخاب نخست‌وزیر و نیز اختلافات داخلی حشدالشعبی باعث گستاخی بیشتر آمریکا و مزدوران داعشی شده است.

امام‌جمعه سرخس افزود: البته اشتباه راهبردی آمریکا و حملات داعش باعث انسجام بیشتر گروه‌های سیاسی و حمایت جدی‌تر از حشدالشعبی خواهد شد و این بار نیز مزدوران آمریکایی داعشی طعم شکست‌های سنگین‌تر را خواهند چشید، چنانچه در روزهای اخیر با ضربه شصت محکم و قاطع حشدالشعبی مواجه شدند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تروریست اعلام کردن حزب‌الله لبنان روی دیگر توطئه آمریکایی است، افزود: در هر دو پروژه آشوب سازی داخلی و فشار خارجی بر لبنان یک هدف راهبردی برای مثلث «عبری- غربی- عربی» وجود دارد و آن خلع سلاح مقاومت است؛ البته باید دشمنان مقاومت بدانند که خلع سلاح مقاومت آرزویی است که به گور خواهند برد.

حجت‌الاسلام بختیاری هفته کارگر را به کارگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت و عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری رفع مشکلات جامعه کارگری یکی از مسائل مهم است که باید نسبت به آن اهتمام شود؛ کارگر و کارفرما را مقام معظم رهبری دو ستون اصلی رشد و پیشرفت اقتصادی خواندند و با اشاره به شکایت برخی افراد از مصوباتی که نظر کارگر در آن‌ها ملاحظه نشده است، تأکید کردند این مقررات حتماً باید با نگاه عادلانه تنظیم شود.

امام‌جمعه سرخس به تعبیر دیگر رهبر انقلاب درباره کارگران اشاره و تصریح کرد: کارگران از همراه‌ترین قشرها در تحقق اهداف انقلاب هستند و پیوند آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی پیوند دائمی است، البته این پیوند عمیق وظایف مسئولان در هر سه قوه را برای حل مشکلات کارگران افزایش می‌دهد.

وی تأکید کرد: سرداران اقتصادی ما همچون سرداران نظامی در عرصه جنگ اقتصادی باید با جهش تولید شوک بزرگی بر دشمنان این مرزوبوم وارد کنند، همچون شوک بزرگ ماهواره نور که پیکره استکبار را لرزاند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه بارزترین ویژگی امام مجتبی علیه‌السلام را بخشندگی بسیار و دستگیری از دیگران دانست و خاطرنشان کرد: این ویژگی کریم اهل‌بیت علیه‌السلام بهترین سرمشق برای دوستداران آن حضرت است.

امام‌جمعه سرخس بیان داشت: امام حسن مجتبی علیه‌السلام به بهانه‌های مختلف همه را از خوان کرم خویش بهره‌مند می‌ساخت و آن‌قدر بخشش می‌کرد تا شخص نیازمند بی‌نیاز می‌شد، زیرا طبق تعالیم اسلام بخشش باید به‌گونه‌ای باشد که فرهنگ گدایی را ریشه‌کن سازد و در صورت امکان شخص را از جرگه نیازمندان بیرون کند.

وی با بیان اینکه امروز برخی افراد جامعه با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اظهار کرد: در شب و روز میلاد کریم اهل‌بیت علیه‌السلام با اقتدا به سیره آن حضرت هرکسی هر چه در توان دارد برای حل مشکلات دیگران تلاش کند.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با اشاره به اینکه تاکنون قریب به ۶ هزار بسته غذایی در شهرستان سرخس بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از بحران کرونا در رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه توزیع شده است، خاطرنشان کرد: امروز جمعه در ساعت برگزاری نماز جمعه ۶۲۰ بسته غذایی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام در رزمایش احسان و همدلی در مصلا بزرگ نماز جمعه با پشتیبانی بنیاد برکت احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای توزیع بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر آماده شد تا در شب میلاد کریم اهل‌بیت بر سر سفره نیازمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس