آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در سرخس با توزیع ۶۲۰ بسته معیشتی
آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در سرخس با توزیع ۶۲۰ بسته معیشتی
عصر امروز و در آستانه میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه با توزیع ۶۲۰ بسته معیشتی اهدایی احسان و برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا در شهرستان سرخس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عصر امروز و در آستانه میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه با توزیع ۶۲۰ بسته معیشتی اهدایی احسان و برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا در شهرستان سرخس آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در روز جمعه و در ساعاتی که مومنان نماز باشکوه جمعه را اقامه و به خطبه‌ها گوش فرا می‌دادند، مصلی  نماز جمعه سرخس رنگ و بویی از جنس احسان و نیکوکاری به خود گرفت و طرحی به عنوان طرح احسان در این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: در این طرح ۶۲۰ بسته معیشتی از سوی بنیاد برکت احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آماده و در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام بین افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا در شهرستان سرخس توزیع می‌شود.

انتهای پیام/