گزارش ۹۰۰ روزه عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر مزداوند منتشر شد
گزارش ۹۰۰ روزه عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر مزداوند منتشر شد
محمد گل محمدی شهردار مزداوند گفت: توسعه زیرساختی، ارتقاء خدمات، شفافیت و پویایی شاخص‌های اصلی مدیریت شهری مزداوند است.

به گزارش نسیم سرخس، یکی از مهمترین وظایف قانونی شهرداری‌ها ارائه گزارش عملکرد مستمر برای آحاد شهروندان بوده تا ضمن تبیین شاخص‌های عملکردی در خصوص بسط خدمات، تنویر افکار عمومی و بسترسازی توسعه پایدار اقدامات روشنی به انجام شود.

شهرداری و شورای اسلامی شهر مزداوند نیز طی سه سال گذشته به‌صورت مستمر و در بازه‌های زمانی مختلف نسبت به ارائه این گزارش به‌صورت مبسوط، مستند، آماری و مصور اقدام کرده است که همزمان با فرارسیدن روز ملی شوراها، گزارش عملکرد ۹۰۰ روزه خود را منتشر می‌کند و به همین دلیل گفت‌وگویی با مدیریت شهری مزداوند داشتیم.

محمد گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، بیان کرد: از آبان ماه ۱۳۹۶ و با تصدی مسئولیت حقیر در شهرداری مزداوند برآن شدیم تا شعار «برنامه ریزی با مردم» را جایگزین برنامه‌ریزی برای مردم کنیم و به همین دلیل تمام تلاش مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران خدوم اینجانب بر محور توسعه بهره‌مندی مردم با تکیه بر استعدادها و ظرفیت‌های بومی منطقه استوار شد.

وی افزود: چشم انداز ترسیم شده برای شهر مزداوند، رسیدن به یک شهر گردشگر با پوشش خدمات رفاهی و گردشگری برای زائران، مسافران، توریست‌ها، گردشگران و مجاورین مضجع نورانی آقا امام رضا علیه اسلام بوده که انصافاً طی ۹۰۰ روز گذشته اقدامات شایانی به میدان عمل رسیده است.

شهردار مزداوند یکی از بزرگترین دستاوردهای این مدت را به‌روزرسانی وضعیت اداری و مالی شهرداری عنوان و اظهار کرد: طی این مدت بیش از ۹۸درصد بدهی‌های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی از جمله بیمه، مالیات و سازمان شهرداری‌های کشور تسویه شد و همزمان با آن، تمام حقوق و مزایای پرسنل، هزینه‌های جاری و حتی بیش از ۳۱ میلیارد ریال پروژه عمرانی نیز اجرا شده است که یقیناً به مدد الهی و با سیاست‌گذاری صحیح شورای اسلامی شهر و مدیریت همکاران صدوق و خدوم شهرداری بوده است.

گل محمدی عنوان کرد: جزو دستگاه‌هایی هستیم که گزارش عملکرد را به‌صورت منظم به سمع و نظر آحاد شهروندان رساندیم و حتی ریز جزئیات گزارشات بودجه و تفریغ را نیز ارائه کردیم که مصداق بارز شفافیت عملکردی است.

وی از تمام مخاطبان، شهروندان و پژوهشگران حوزه برنامه‌ریزی شهری دعوت کرد تا گزارش مبسوط، مصور، مستند و آماری عملکرد ۹۰۰ روزه شهرداری و شورای اسلامی شهر مزداوند را بررسی و مطالعه کنند و این شهرداری را از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود بهره‌مند کنند.

شهردار مزداوند ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و روز بزرگداشت شوراها، از زحمات تمام کارگران و پرسنل شهرداری مزداوند، اعضای شورای اسلامی شهر و تمام مدیران سلسله مراتب حاکمیتی تقدیر و اظهار امیدواری کرد: نتیجه زحمات و تلاش شبانه‌روزی مدیریت شهری مزداوند مورد رضایت عموم و به‌ویژه درگاه الهی قرار گرفته باشد.

دانلود فایل گزارش عملکرد ۹۰۰ روزه شهرداری مزداوند

انتهای پیام/