زمان واریز سپرده مسکن ملی اعلام شد/ رقم تسهیلات تغییری نکرد
زمان واریز سپرده مسکن ملی اعلام شد/ رقم تسهیلات تغییری نکرد
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام زمان واریز سپرده اقدام ملی مسکن در سال جاری گفت: واجدین شرایط مبلغ 30 الی 40 میلیون تومان در بانک مسکن به نام متقاضی واریزي خواهند داشت.

به گزارش نسیم سرخس، علی عودی، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون وضعیت متقاضیان طرح مسکن ملی در استان اظهار کرد: زمان واریز مبلغ پیش پرداخت پس از تأیید شرایط متقاضیان به واسطه پالایش نهایی بر اساس شرایط استفاده از طرح است.

زمان واریز پیش پرداخت متقاضیان مسکن اقدام ملی 

وی افزود: متقاضیان حدود نیمه خرداد ماه سال جاری مبلغ ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان در بانک مسکن به نام متقاضی واریز خواهند داشت.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون آمار متقاضیان مرحله اول ۱۲ هزار نفر و در مرحله دوم ۲۸ هزار نفر است که در مجموع ۴۰ هزار نفر هستند.

زمان راه اندازی پروژه‌ها، پس از واریز وجه توسط متقاضیان است

وی افزود: بنیاد مسکن در شهرستان ها و شهرهای جدید فراخوان جهت تکمیل مدارک را به متقاضیان ثبت‌نام شده در مرحله اول و دوم اعلام می کند.

عودی تصریح کرد: راه اندازی پروژه ها پس از واریز وجه توسط متقاضیان و تحویل زمین به سازنده آغاز می‌شود.

تسهیلات مسکن ملی تغییری نکرد

وی پیرامون احتمال تغییرات مبلغ تسهیلات برای متقاضیان افزود: مبلغ وام برای متقاضیان تأیید شده ۱۰۰ میلیون تومان مقرر شده که فعلا همین عدد است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امور مربوط به متقاضیان ثبت نام در شهر مشهد در شهرهای جدید گلبهار و بینالود، امور متقاضیان شهر چناران در شهر جدید گلبهار و امور متقاضیان شهر نیشابور در شهرجدید بینالود ساماندهی خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان جهت پیگیری مراحل تکمیل مدارک مربوطه با ادارات بنیاد مسکن شهرستان‌ها و همچنین شهرهای جدید گلبهار و بینالود در تماس باشند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : صبح توس