۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سرخس توزیع می‌شود
۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سرخس توزیع می‌شود
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: یکی از جلوه‌های مواسات توزیع غذای گرم است که در این رابطه با همکاری مردم، هیئت‌های مذهبی شهر سرخس و کمیته امداد امام(ره) تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه یکی از جلوه‌های مواسات توزیع بسته‌های معیشتی است، اظهار کرد: در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری از آغاز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تاکنون ۳۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا در شهرستان سرخس توزیع شده است.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: طرح دیگری در رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با هیئت‌های مذهبی شهر سرخس با عنوان «علی یاوران» برنامه‌ریزی کردیم که در این طرح غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: ان شاء الله در این طرح هیئت‌های مذهبی شهر سرخس به‌صورت نوبت‌بندی طبخ غذای گرم را برای افطار و سحر نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان دارند.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه در این طرح کمیته امداد امام (ره) برنج و روغن را تأمین می‌کند، خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان درخواست داریم در این طرح مشارکت کنند و از کسانی که در سال‌های قبل سفره افطار پهن می‌کردند، می‌خواهیم امسال نیز خودشان را محروم نکنند و به نیت اموات برای دفع بلا و سلامتی خانواده این سفره‌ها را به‌گونه‌ای دیگر پهن کرده و در طرح طبخ غذای گرم مشارکت کنند.

امام‌جمعه سرخس در پایان با تأکید بر اینکه برای تأمین گوشت این طرح به مشارکت مردم نیاز داریم، بیان کرد: در این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/