۳۷۵۲ بسته معیشتی بین نیازمندان سرخس در رزمایش کمک مؤمنانه توزیع شد/ توزیع سه هزار بسته معیشتی دیگر تا پایان ماه رمضان
۳۷۵۲ بسته معیشتی بین نیازمندان سرخس در رزمایش کمک مؤمنانه توزیع شد/ توزیع سه هزار بسته معیشتی دیگر تا پایان ماه رمضان
عیسی صفری گفت: از آغاز رزمایش بزرگ «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در شهرستان سرخس، تاکنون سه هزار و 752 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر ایجاد رزمایش در سطح کشور برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، قرارگاه مرکزی این رزمایش با محوریت امام‌جمعه، سپاه و بسیج، فرمانداری، قرارگاه جهادی قرآن و عترت، معتمدان و برخی دستگاه‌های اجرایی شکل گرفت.

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: همچنین ‌در تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان نیز این ستاد تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: از شروع این رزمایش تاکنون سه هزار و ۷۵۲ بسته معیشتی به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

صفری ادامه داد: هفته آینده نیز بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان در ادامه این رزمایش بزرگ بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه سرخس بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا آخر ماه مبارک رمضان سه هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه از آغاز این رزمایش تاکنون تعداد ۱۵۴ رأس گوسفند توسط اقشار مختلف مردم ذبح و بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بیش از دو هزار پرس غذای گرم نیز هر شب در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شناسایی‌شده، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/