اجاره اراضی مسکونی آستان قدس تا ۳۱ فروردین به نرخ پارسال محاسبه می‌شود
اجاره اراضی مسکونی آستان قدس تا ۳۱ فروردین به نرخ پارسال محاسبه می‌شود
محمدرضا برهمند گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده به علت شیوع ویروس کرونا و کمک به مستأجران، اجاره اراضی مسکونی و حق انتقال اراضی مسکونی آستان قدس رضوی در سرخس تا ۳۱ فروردین ۹۹ به نرخ سال گذشته محاسبه می‌شود.

محمدرضا برهمند در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: آستان قدس رضوی با تمام توان برای تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «جهش تولید» نام‌گذاری شده، تلاش می‌کند.

مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی سرخس افزود: با عنایت به دستور ویژه تولیت آستان قدس رضوی و با توجه به مشکلات به وجود آمده به علت شیوع ویروس کرونا سیاست‌هایی برای کمک به کشاورزان و مستأجران سرخسی به‌منظور رشد اقتصادی شهرستان و جهش تولید گرفته شد.

وی تصریح کرد: در این راستا اجاره‌های اراضی مسکونی و حق انتقال اراضی مسکونی تا ۳۱ فروردین ۹۹ به نرخ سال گذشته (سال ۹۸) محاسبه می‌شود.

برهمند خاطرنشان کرد: همچنین اجاره اماکن تجاری در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ برای مستأجران تجاری آستان قدس رضوی در سرخس بخشیده شد.

مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی سرخس بیان کرد: نرخ گندم نیز برای مستأجران کشاورزی که بدهی‌های معوق دارند تا پایان اردیبهشت ۹۹ به نرخ سال گذشته (سال ۹۸) محاسبه می‌شود.

وی در پایان گفت: از مستأجران عزیز درخواست داریم تا قبل از مهلت تعیین شده اقدامات لازم را برای استفاده از این امتیازات و بخشودگی‌ها انجام دهند.

انتهای پیام/