«جهادگران سلامت» در نقطه صفر مرز به میدان مبارزه با کرونا آمدند
«جهادگران سلامت» در نقطه صفر مرز به میدان مبارزه با کرونا آمدند
فرمانده سپاه سرخس از راه‌اندازی خط تولید «ماسک» در شهرستان مرزی سرخس به همت حرکت مردمی «جهادگران سلامت» خبر داد.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به تشکیل حرکت مردمی «جهادگران سلامت» برای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهرستان سرخس اظهار کرد: برای مقابله با بیماری کرونا و کمک به رفع دغدغه‌های مردم شریف شهرستان سرخس در اولین گام توسط حرکت مردمی جهادگران سلامت خط تولید «ماسک» در این شهرستان مرزی راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: سپاه، قرارگاه جهادی برکت، قرارگاه جهادی قرآن و عترت نهاد امامت جمعه سرخس، تولیدی مهرگستر یادگار، گروه جهادی شهید حسین امیری نژاد و گروه جهادی شهید تندگویان با نظارت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان کار تولید ماسک را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی تولید ۶۰ هزار ماسک در دستور کار جهادگران سلامت سرخس است، افزود: روزانه ۲ هزار ماسک توسط جهادگران سلامت سرخس تولید و با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در فروشگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر سرخس توزیع می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه تمامی مواد اولیه تولید این ماسک‌ها خریداری شده است، عنوان کرد: این ماسک‌ها پس از تولید به فروشگاه‌های «اتکا» واقع در بلوار پاسداران و فروشگاه «کوثر» واقع در خیابان ثارالله برای توزیع میان مردم تحویل می‌شود.

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: توزیع ماسک از ۲۴ اسفندماه ۹۸ در فروشگاه‌های محل عرضه آغاز شده و مردم شریف شهرستان سرخس می‌توانند این ماسک‌ها را در بسته‌های چهارتایی و با قیمت هر بسته ۲ هزار تومان خریداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درصورتی‌که تولید روزانه ماسک از ۲ هزار عدد پیش‌بینی‌شده بیشتر باشد و نوبت‌های کاری جهادگران سلامت تقویت شود، مابقی اضافه‌تولید به اداره صمت شهرستان برای عرضه در داروخانه‌ها تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس