پویش مردمی «نذر سلامت» در سرخس راه‌اندازی شد
پویش مردمی «نذر سلامت» در سرخس راه‌اندازی شد
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی «نذر سلامت» در شهرستان سرخس گفت: هدف از راه‌اندازی این پویش مردمی، رسیدگی به بیماران کرونایی و تأمین بسته‌های سلامت و معیشت برای نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان است.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی «نذر سلامت» در این شهرستان اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این پویش مردمی، رسیدگی به بیماران کرونایی و تأمین بسته‌های سلامت و معیشت برای نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان در ایام کرونایی است.

امام‌جمعه سرخس افزود: اگر بخواهیم این بیماری خطرناک از شهرستان ما جمع شود، نقش صدقه و نذورات و خیرات برای دفع این بلا مؤثر است.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اسلام که «صدقه ۷۰ بلا را دفع می‌کند»، خاطرنشان کرد: در این راستا در دفتر امام‌جمعه سرخس، مجمع خیرین سلامت شهرستان تشکیل و نتیجه این شد برای دفع این بلا و حفظ سلامت، تمام روستاهای ما هر روستا یک نذر گوسفند داشته باشند و در شهرها نیز با مرکزیت مساجد و با نظارت‌های بهداشتی این اقدام صورت گیرد.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: برای اینکه در این ایام به بیماران و کسانی که مبتلا به بیماری کرونا شدند، مساعدت‌هایی داشته باشیم، پویش مردمی «نذر سلامت» در شهرستان راه‌اندازی و شماره‌حسابی از سوی ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بدین منظور اعلام شده است.

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: همه مردم شریف شهرستان سرخس در حد توان برای دفع بلا و عبور هر چه زودتر از بیماری کرونا به این پویش مردمی بپیوندند و از کمک‌های نقدی خود به ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان دریغ نکنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس